وعده الهی بر نابودی یهود

                                          

 

خداوند می فرماید:

پاک ومنزه است(خدایی) که یک شب،بنده اش محمد(ص) از مسجدالحرام به مسجدالاقصی سیر داد.مسجدی که مبارک کردیم(برکت دادیم)  پیرامونش را تا از نشانه های خود به او بنمایانیم. به درستی که او شنوا وبیناست. و به موسی تورات داده واورا هدایت گر بنی اسرائیل کردیم(که به آنها بگوید) تا غیر ازمن سرپرستی نپذیرند.(بنی اسرائیل) ای فرزندان کسانی که آنان را با نوح(در کشتی)سوار نمودیم،نوح بنده ایی شکر گزار بود.

ما در تورات به بنی اسرائیل اعلام نمودیم که شما(بنی اسرائیل) در زمین دوبار فساد خواهید کرد وبرتری طلبی وطغیان بزرگی خواهید نمود.

و چون زمان وعده(تحقق) اولین فساد فرا رسد بندگانی را  از ناحیه خود که توانمند وسخت وجنگجویند علیه شما برانگیزیم که در میان خانه ها به جستجوی(شما)بپردازند واین وعده ایی قطعی وانجام شدنی است.

سپس پیروزی بر آنان را به شما بازگردانیم وشما را با ثروتها وپسران بسیاری یاری نمائیم وتعداد شما را بیش از آنان قرار دهیم.

اگر خوبی کردید خوبی به خود نموده اید،و اگر بدی کردید به خود بدی نموده اییدو چون وعده(کیفر طغیان) بار دوم فرا رسد(مخالفانتان) چهره های شما را غم بار وسیاه گردانندو وارد مسجدالاقصی  گردند همانگونه که نخستین بار داخل شدند وبر انچه دست یافتند به کلی نابود کنند.

(اگر توبه کنید) امید است که پروردگارتان بر شما ترحم کند واگر(به فساد) باز گردید مانیز(به کیفر شما) باز می گردیم و جهنم را برای کافران زندانی تنگ قرار دادیم.

 

                                               ##صلوات فراموش نشود##

 

سوره اسراء/ 1-8.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد