تئاتر وتهاجم+تصاویر

ندای انقلاب:دنیای ما، برای تأثیر گذاری بیشتر و تغییر ذهنیت ها، زبان هنر را انتخاب کرده و با مردم سده ۲۱، با این زبان سخن می گوید و در چنین اوضاعی سزاوار است تا اصحاب اندیشه و فرهنگیان برای هنر ارزش بیشتری قائل شوند و با حمایت و هدایت، زمینه ی اعتلای هنر را فراهم آورند تا هم مجموعه ارزش مند میراث فرهنگی موجود که سرمایه ای گران بها است حفظ نمایند و هم به اعتلا، استقلال، عزت و نشاط ملی کمک کنند. 

فرهنگ و تهاجم فرهنگی واژه شناسان در کتاب های لغت، واژه فرهنگ یا فرهنج را به ادب، تربیت، دانش و معرفت، حکمت و فضیلت، آداب و رسوم، سیرت و سنت و مجموعه ی علوم و معارف و هنرهای یک قوم و ملت، معنا کرده اند. 

ادامه مطلب ...

قهوه تلخ وفراماسونری+تصاویر(تکان دهنده)

هر چه محققین خواستند در برابر سریال قهوه تلخ و نماد گرایی فراماسونری سکوت کنند؛ با انتشار قسمت های دیگر این سریال، سکوت دربرابر آن آسان نبود. چر که هر چه میگذشت نماد گرایی در این سریال بیشتر میشد. هرچند در این سریال متلک های سیاسی بسیاری نهفته است اما ما به آن به دلیل بررسی از دید فراماسونری نمیپردازیم .

در قسمت قبلی این مطلب ۲ نماد طراحی لژ فراماسونری و نماد درجه ۳ ماسونی را بررسی کردیم . 

اما دوستان نکته ای بسیار ظریف را در نماد " نشان درجه ۳" گفتند  که آن اتفاقی نبودن آن را ثابت میکند . 

 

ادامه مطلب ...

دختری که مخفیانه با شاه اردن ازدواج کرد

هند الحریری، خواهر 'سعدالدین الحریری' نخست وزیر سابق لبنان، بطور مخفیانه با عبدالله دوم، شاه اردن ازدواج کرد و هووی رانیا شد اما سپس عاشق محافظ خودش شد و به فرانسه گریخت و پس ارتداد، با معشوق خود ازدواج کرد.

http://mashreghnews.ir/Images/News/Smal_Pic/22-1-1390/IMAGE634382017245468750.jpg
به گزارش مشرق، هند الحریری که پس از "آلبرت فون تورن" دومین میلیاردر جوان دنیا و جوان ترین زن میلیاردر در دنیاست، پس از ازدواج مخفیانه و اجباری با شاه اردن، با محافظ خود به پاریس گریخته و با وی ازدواج کرده است.

به نوشته همشهری دیپلماتیک، سعد حریری، برادر هند، بشدت با ازدواج خواهرش با محافظ شخصی‌اش مخالف بود زیرا او پیش‌تر بصورت محرمانه به عقد و ازدواج ملک عبدالله پادشاه اردن درآمده بود.

این گزارش می افزاید: این موضوع سبب شده است تا وی همراه مرد مورد علاقه‌اش که انس نام داشته به فرانسه بگریزد و همزمان با انجام مراسم تغییر دین از اسلام به مسیحیت در کلیسا مجوز طلاق از شاه اردن و ازدواج با محافظش را به دست آورد.

گفته می شود، هند از مواضع سیاسی متعادل تری نسبت به برادر تندرو خود برخوردار است که از حامیان آمریکا و عربستان سعودی در لبنان به شمار می رود.

تاریخچه یهود۴(آرمانهاى غیر انسانى)

آرمانهاى غیر انسانى

یگانه آرمان یهود که صراحتا اعلام مى‏شود آن است که یک دولت یهودى جهانى بپا کنند، یعنى همه دنیا را تحت تصرّف خویش در آورند.

این حکومت بنا به گفته خود آنها از اسرائیل سرچشمه خواهد گرفت و پس از غلبه بر (نیل تا فرات) در راه آن گامهاى بزرگترى خواهند برداشت.

به عقیده آنها، اگر از (نیل تا فرات) را بدست بیاورند بقیه مناطق، خواهى نخواهى تسلیم خواهند شد، زیرا این منطقه که با منابع سرشار خود ثروتمندترین مناطق جهان را تشکیل مى‏دهد، گلوى دنیا محسوب مى‏شود و کسى که بتواند بر آن حکومت کند چنان است که بر جهان حکومت داشته است.

ادامه مطلب ...

نگاهی اجمالی به شجره نامه امام خامنه ایی

بعد از وی سید حسین، فرزند سید محمد در خامنه مشغول هدایت و ارشاد مردم می شود و البته به نجف اشرف سفر می کنند و در آنجا به درس و بحث اشتغال می ورزند. ایشان جد حاج سید علی خامنه ای بودند. 

به گزارش  آزادی نیوز، سایت لیدر خامنه ای نوشت: بر اساس این شجره نامه نسب آیت الله  

 خامنه ای به واسطه 36 نسل، به امام حسین(ع) می رسد.

امام حسین، امام زین العابدین، علی اصغر،...، سید جواد، سید علی خامنه ای

ادامه مطلب ...

آل‌سعود مرتکب اشتباه بزرگی شد؛ آمریکا برای عربستان هم نقشه دارد

خبرگزاری فارس: مهدی کلهر، لشکرکشی عربستان را به بحرین برای سرکوب مردم این کشور با چراغ سبز آمریکا بازی ناخودآگاه آل سعود در پازل غرب و نتیجه این حرکت سعودی‌ها را حمله نظامی غرب به این کشور و تجزیه آن دانست.

مهدی کلهر مشاور سابق رئیس جمهور در گفت‌وگویی تفصیلی با خبرگزاری فارس به تحلیل تحولات خاورمیانه پرداخت و با ذکر مقدمه‌ای در این زمینه‌، اظهار داشت: در دوران جنگ سرد بین اتحاد جماهیر شوروی به عنوان پرچمدار کمونیسم (ابرقدرت سرخ) و ایالات متحده، آمریکایی ها تزی را تحت عنوان "کمربند سبز " مطرح کردند.

ادامه مطلب ...

تاریخچه یهود۳(این عقده‏ها ترکیده مى‏شود)

این عقده‏ها ترکیده مى‏شود             

همیشه عقده‏هاى حقارت واکنشهاى زیان‏آورى داشته است، ولى تاریخ واکنشى بسان واکنشهاى عقده یهود ندیده است، واکنشى که دهها جنگ را بپا کرده است و صدها میلیون انسان را بکشتن داده است.

یهودیها براى جبران آن همه زجرها، محفلها و حزبهاى گوناگونى تشکیل دادند، تا بوسیله آن بتوانند انتقام آن همه فشار و سختگیریهاى مردم را از ملّتهاى ضعیف و ناتوان بگیرند.

الف: اولین محفل آنها که در قرن هفدهم تأسیس شد، محفل (ماسونى) بود که پیروزى‏هاى زیادى را نصیب یهود کرد(1). بطوریکه در اعلامیه‏هاى خود بیان نمودند، سه هدف اساسى را در محافل خود دنبال مى‏کنند.

ادامه مطلب ...

CD و کتابچه های وهابیت در دست دیپلمات آمریکایی

بنده حدود دو ماه است که در سفارت کشورم در ریاض خدمت می کنم و از اینکه توانسته ام از این نمایشگاه دیدن کنم، احساس خوشحالی می کنم. من در این مدت تلاش زیادی کرده ام تا هر چه سریع تر زبان عربی را بیاموزم. 

 

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از دیپلمات های سفارت ایالات متحده آمریکا در ریاض که به نمایشگاه بین المللی کتاب رفته بود، از غرفه "هیئت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت" دیدن کرده بود، از مسئولان این غرفه CD و کتاب های تبلیغاتی در مورد فرقه ضاله وهابیت دریافت کرد.

گفته می شود در این بازدید شیخ "خالد بن ناصر الحمید" مسئول غرفه "هیئت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت" تعدادی CD و کتابچه تبلیغاتی مربوط به فرقه ضاله وهابیت را به وی داد تا شاید بتواند او را جذب این فرقه انحرافی کند.

"خالد بن ناصر الحمید" در این مورد گفت: بنده پس از آنکه دیدم این دیپلمات آمریکایی مایل به آشنا شدن با دین اسلامی (فرقه وهابیت) است، این CD ها و کتابچه ها را به وی دادم.

این دیپلمات آمریکایی نیز در این باره گفت: بنده حدود دو ماه است که در سفارت کشورم در ریاض خدمت می کنم و از اینکه توانسته ام از این نمایشگاه دیدن کنم، احساس خوشحالی می کنم. من در این مدت تلاش زیادی کرده ام تا هر چه سریع تر زبان عربی را بیاموزم

تصاویر/شکـنجـه کـودکان بحـریـنی در زنـدان

 

در این تصاویر  کودکانی با سن و سال پایین دیده می شوند که آثار شکنجه و ضرب وشتم روی بدن آنها دیده می شوند.

 

ادامه مطلب ...

اقدام عجیب دانشگاه آزاد به مشروعیت دادن به بهائیت

44242 8283

خبرگزاری حقیقت - اگر همین کار و یا مشابه آن توسط دولت و یکی از زیر مجموعه های آن انجام میشد برخی افراد مخالف چنان در بوق و کرنا میکردند که حس میکردی دیگر به نجات دین خدا امید نیست و به یکباره همه اسلام شناس میشدند و میگفتند وا مصیبتا وا اسلاما چه نشسته اید که دین خدا ... اما امروز همه در سکوتند زیرا به نفعشان نیست و اصلا هدف آنان مسئله دیگریست اگر واقعا به برخی مسایل معتقدند همیشه باید اینگونه
باشند حق را بگو حتی اگر به ضرر تو باشد. 
 منبع سایت برترین کلیپ