CD و کتابچه های وهابیت در دست دیپلمات آمریکایی

بنده حدود دو ماه است که در سفارت کشورم در ریاض خدمت می کنم و از اینکه توانسته ام از این نمایشگاه دیدن کنم، احساس خوشحالی می کنم. من در این مدت تلاش زیادی کرده ام تا هر چه سریع تر زبان عربی را بیاموزم. 

 

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از دیپلمات های سفارت ایالات متحده آمریکا در ریاض که به نمایشگاه بین المللی کتاب رفته بود، از غرفه "هیئت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت" دیدن کرده بود، از مسئولان این غرفه CD و کتاب های تبلیغاتی در مورد فرقه ضاله وهابیت دریافت کرد.

گفته می شود در این بازدید شیخ "خالد بن ناصر الحمید" مسئول غرفه "هیئت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت" تعدادی CD و کتابچه تبلیغاتی مربوط به فرقه ضاله وهابیت را به وی داد تا شاید بتواند او را جذب این فرقه انحرافی کند.

"خالد بن ناصر الحمید" در این مورد گفت: بنده پس از آنکه دیدم این دیپلمات آمریکایی مایل به آشنا شدن با دین اسلامی (فرقه وهابیت) است، این CD ها و کتابچه ها را به وی دادم.

این دیپلمات آمریکایی نیز در این باره گفت: بنده حدود دو ماه است که در سفارت کشورم در ریاض خدمت می کنم و از اینکه توانسته ام از این نمایشگاه دیدن کنم، احساس خوشحالی می کنم. من در این مدت تلاش زیادی کرده ام تا هر چه سریع تر زبان عربی را بیاموزم

نظرات 1 + ارسال نظر
Erotix یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://erotix.blogfa.com

واقعا تهوع اوره
گوشه گوشه ی این دین اسلام خود بر تر بینی و استبداد خود نمایی میکنه
اصلا به من و تو چه ربطی داره که یک جمعیت چه دینی دارند و چه مذهبی دارند و خداشون گاو هست یا شیطان و یا هر چیز دیگه ای ؟
شما بهتر نیست به فکر عیوب خودت باشی و به فکر اصلاح خودت تا این که بخوای در باره ی یک جماعت دیگه که اصلا کاری به تو ندارند قضاوت کنی و اظهار نظر ؟
هر انسان ازاده که هر مذهبی دوست داره انتخاب کنه گرچه من به شخصه با مذهب مخالفم اما نه من نه تو نه هیچ کس دیگه نمیتونیم یک ادم دیگه رو به خاطر نژاد - رنگ پوست - مذهب و ... محکوم کنیم
اخلاقیات مهمه نه چیز دیگری یک مسلمون هم میتونه قاتل یک نفس بی گناه باشه همونطور که افراد با سایر مذاهب میتونند اما یک ادم که با اخلاق باشه نمیتونه این کار رو انجام بده فرق مذهب واخلاق همینجاست
واقعا متاسفم برای امثال شما ...

سلام دوست عزیز
هدف از انتشار لین مطلب اینست که به شماها نشان دهیم که ای فرقه وهابیت با چه کسانی دمخور هستند
و اما اینکه گوشهگوشه اسلام دارای خود برتر بینیست یک توهم است که شما در سر داریر در اسلام دلیل برتر کسی نه پوست است و نه نژاد ونه قومیت بلکه تقوای الهی ست پ س کجاست این خود برتر بینی که شما از آن دم میزنید
واما در مورد اینکه شما گفتید آنها کاری به کار تو ندارند شما گویا یا در خواب خوش به سر می بری یا خویشتن را به خواب زده ایی اگر خواب هستی برایت بگویم که نگاهی به حوادث منطقه کنی و قدری تامل کنی در تحرکات غربی ها خواهی دید که با هیچکس مشکلی ندارند وتنها دندانی که در منطقه درد میکند ایران است اطرافش را متشنج کرده اند و همسایگانش از عراق وپاکستان گرفته تا عراق ایا تا کنون پرسیده ایی برای چه؟
اخلاقیات مهم است !!! این را شما برای اسلام میگویی؟ دینی که سراسر الفت است ودوستی و مهربانی
و در جواب آخرین بیانات شما آری هر مسلمانی می تواند قاتل یک نفس بی گناه باشد ولی شما یک نکته را فراموش کرده ایی ما می گوئیم مسلمان نه معصوم و بهتر است فرق مسلمان و معصوم را هم بفهمید
سخن آخر:
وهابیت یک دین ساخته دست انگلیس است که توسط ((مستر همفر)) ساخته شد و بوسیله ملعونی به نام محمد بن عبدل وهاب رهبری شد با یک مطالعه ایه بی قرض خواهید یافت که چه خیانتی در حق بشریت شده
البته اینها را گفتم که اگر خواب هستی بیدار شوی و اگر هم که خود را به خواب زده ایی که دیگر هیچ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد