آیا حوادث ژاپن از علائم آخرالزمانی است؟

آیا مسلمانان و به ویژه شیعیان حوادث طبیعی چون زلزله و سونامی ژاپن را نیز از علائم آخرالزمانی می‌دانند و ظهور را نزدیک بر می‌شمرند؟

«ایکس – شبهه» لازم است به چند نکته‌ی مهم دقت شود:

الف – چه این علائم نشانه‌هایی باشد و یا نباشد، دوران ما، همان دوران آخرالزمان و امت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله، امت آخر الزمان هستند و در میان امم گذشته، امت ما از شیعیان عصر غیبت هستند. خواه ظهور در فاصله‌ای کوتاه به وقوع بپیوندند و خواه باز هم به طول انجامد.

پیامبر اعظم (ص) که خاتم انبیاء و مرسلین الهی بود، دو انگشت سبابه و میانی را به هم چسباند و با نشان دادن آن به مردم فرمود: فاصله‌ی من و قیامت اینقدر به هم نزدیک است. یعنی به هم چسبیده هستیم. بدیهی است که معنای آن این نیست که فردا قیامت برپا می شود، بلکه یعنی دیگر فاصله‌ای بین ما نیست. این امت همان امت آخرالزمانی هستند.

ادامه مطلب ...

جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان میرسد!

این افراد که از جمله آنان می توان به "ایملیو گالاگا موریتا" نماینده کمیته ملی تاریخ در ایالت "چیباس" مکزیک اشاره کرد، 23 دسامبر 2012 را روز و زمان دقیق پایان جهان اعلام کرده اند. آنان معتقدند که دست نوشته ای که 5500 سال پیش بر روی تابلوهای سنگی نوشته شده بود، حاکی از آن است که سال 2012 زمان دقیق پایان جهان است.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از پانا، در پی وقوع انقلاب های پی در پی در کشورهای عربی و پس از آن زلزله عظیم در ژاپن، یک بار دیگر بازار حرف و حدیث هایی در مورد پایان جهان رونق یافت.

زمان دقیق پایان جهان از قدیم الایام و در ادیان مختلف از موضوعاتی بوده که مورد بحث و بررسی قرار می گرفت اما هیچ گاه پاسخ قاطع و یا قانع کننده ای در این باره توسط این ادیان ارائه نشده است.

در همین حال بسیاری از فیلم های سینمایی تولید شده در چند دهه اخیر در کشورهای مختلف جهان نیز به این موضوع پرداخته اند. تعدادی از این فیلم های تولید شده در ایالات متحده آمریکا سال 2012 را زمان پایان جهان اعلام کرده اند. تولید کنندگان این فیلم های سینمایی بر اساس تمدن "مایا" که از ریشه سرخ پوستان ساکن مناطق جنوب شرقی مکزیک نشات گرفته، این زمان را مطرح کرده اند.

این در حالی است که پس از تولید و پخش چنین فیلم هایی، بسیاری از اساتید تاریخ و کارشناسان مسائل آثار نظریه پایان جهان در سال 2012 را رد کرده و آن را توهماتی نادرست دانستند.
ادامه مطلب ...

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی جنایت رژیم صهیونیستی (مهم)

سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیکتر کنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سالهای پیش، از جمله‌ی همین اقدامهای دیوانه‌وار بود که تروریستهای اریکه‌نشین صهیونیست را به دره‌ی سقوط نهائی نزدیکتر کرد.حمله به کاروان امدادی بین‌المللی در آبهای مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ی دیگری از همان قبیل است. 

 


 

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی جنایت رژیم صهیونیستی
اعراب نباید به کمتر از برداشتن محاصره‌ی غزه قانع شوند
این کار نمادین باید در دهها شکل دیگر بارها تکرار شود
ادامه مطلب ...

ورود هزاران نیروی مسلح از عربستان به بحرین برای سرکوب انقلابیون

خبرگزاری فارس: هزاران نیروی مسلح عربستانی ساعاتی پیش از پل رابط بین عربستان و بحرین به‎منظور سرکوب انقلابیون بحرین عبور کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، منابع آگاه از بحرین اعلام کردند: ساعاتی پیش هزاران نیروی مسلح متعلق به عربستان سعودی از پل رابط بین عربستان و بحرین گذشته به منظور سرکوب انقلابیون بحرین وارد این کشور شدند. نیروهای مسلح که در حدود چندین هزار نفر تخمین زده می‌شوند، به نام «نیروهای خلیجی» عازم منامه شدند.
طی روزهای گذشته وزرای خارجه حوزه خلیج فارس در جلساتی که با یکدیگر داشتند، اعلام کردند: از هر کشوری که در خطر باشد، حمایت می‌کنند و احتمالاً علت نامگذاری این نیروها به نام «نیروهای خلیجی» به همین منظور می‌باشد اما عملاً نیروهایی که وارد بحرین شدند، همگی سعودی هستند.
به گزارش فارس انقلابیون بحرین از نظر وضعیت، انسجام و حضور در صحنه بسیار مقتدرانه ایستاده‌اند و در آخرین درگیری‌های نیروهای پلیس و امنیتی حکومت بحرین، هزاران تن زخمی شدند که در این درگیری‌ها پلیس از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور استفاده کرد.

پشت پرده المپیک ۲۰۱۲ لندن(اورشلیم جدید)

 این هم تصاویر خودتان قضاوت کنید 

 

توضیحات: 

zion یعنی صهیونیسم

نصب نماد های فرا ماسونی در حرم حضرت معصومه(س)

 نصب نماد های فرا ماسونی در حرم حضرت معصومه(س) 

 

ترور یکی از سران فتنه در دستور قرار گرفت

ترور یکی از سران فتنه در دستور قرار گرفت

 

به گزارش هفته نامه یالثارات الحسین(ع)

مقام مسئول سازمان سیا در منطقه طی پیامی به گروهک تروریستی منافقین ازآنها خواست تا ترور موسوی،کروبی وخاتمی را در دستور کار خود قرارر دهند.

این مقام جاسوسی آمریکا با نام کد ((ویلیام)) طی این پیام با ابلغ((سلام گرم)) هیلاری کلینتون به گروههای معارض ایرانی تاکید کرده است:در صورت ترور یکی از رهبران جنبش اعتراضی در ایران، مسئولیت  آن به عهده نظام اسلامی افتاده و آتش اختلاف دربین مردم شعله ور خواهد شد.

توطئه بزرگ(خیلی خیلی مهم)

بسم الله الرحمن الرحیم


همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.

در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن.
با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

در این بین در طی چند روز اخیر، وبلاگ های متعددی در جهت حمایت از « عبدالله دوم » و معرفی وی به عنوان « مهدی موعود » شکل گرفته است و در طی آن ها، نسب دروغین وی و ادعای وی مبنی بر انتساب به خاندان مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) مورد سوء استفاده قرار گرفته و در قالب مطالبی کوتاه به زبان های گوناگون، به معرفی وی و شباهت وی با مهدی موعود!!! (نعوذ بالله) پرداخته شده! و به مسلمانان در مورد نزدیکی ظهور و خروج وی، بشارت داده شده است. برخی از این وبلاگ ها عبارتند از:

ادامه مطلب ...

تجاوز شاهزاده‌خانم سعودی به محافظ خود

یک شاهزاده زن از خاندان حاکم سعودی به علت تجاوز جنسی به محافظ انگلیسی خود، در دادگاه این کشور محاکمه می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل مشرق به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، یک محافظ ۴۰ ساله انگلیسی که مسؤول حافظت از این شاهزاده سعودی بوده و برای این کار سالیانه صد هزار لیره حقوق دریافت می‌کرده، می‌گوید که این شاهزاده زن سعودی همواره مشغول شرب خمر و مصرف مواد مخدر و رفتارهای ناپسند جنسی است.
این نگهبان از تجاوز جنسی این زن سعودی به خود نیز پرده برداشت.
این در حالی است که وکلای این زن با تلاش زیاد موفق شدند دادگاه را قانع کنند که برای آنچه حفاظت از جان این زن و خانواده وی خوانده اند، هویت وی را مخفی نگه دارند.
این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران، علت عدم افشای نام این شاهزاده سعودی را ، حفظ وجهه خاندان حاکم سعودی می‌دانند.
این شاهزاده زن سعودی نیز با ابراز نگرانی از برگزاری دادگاه خود، می‌گوید که این اتهام‌ها علیه وی باعث خواهد شد که افراد خانواده‌اش نیز از دستیابی به مناصب بالای حکومتی در عربستان بازمانند.