نصب نماد های فرا ماسونی در حرم حضرت معصومه(س)

 نصب نماد های فرا ماسونی در حرم حضرت معصومه(س) 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
انتی ماسون دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.antimason999.blogsky.com

سلام آقا رضا.
اول تبریک میگم به خاطر این که وبلاگت تبدیل به سایت شده.
راستش این روزا زیاد حال و حوسله نوشتن و آپ کردنو ندارم یه کم هم مشغله های شخصی در گیرم کرده.
ولی امشب اومدم و وبلاگ رو آپ کردم.
البته این مطلبو خودم نوشتم و کپی نکردم.شاید ایراداتی داشته باشه.خوشحال میشم اگه نظری داشتی بهم بگی.
در مورد این عکس ها هم عکس دومی واضحه چیه و لی در مورد عکس اولی من یه کم گیج شدم.اگه منظورت این سازه ابلیسک ماننده چون هنوز نیمه کارس نمیشه 100% گفت که همونه و شاید بعد تکمیل شدن یه چیر دیگخ بشه
ولی امکانش هم هست که همونی بشه که نباید بشه.

سارا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://behtarenmadar.blogsky.com

من ۳ماه پیش قم بودم ازبس برج ساختن دور وبر حرم گنبد به زحمت میشه دید کی به اینها مجوز ساخت میده خدا میدونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد