ایرانی مزدور


اوایل جنگ بود و ما با چنگ و دندان و با دست خالی با دشمن تا بن دندان مسلح می جنگیدیم. بین ما یکی بود که انگار دو دقیقه است از انبار ذغال بیرون آمده بود! اسمش عزیز بود. شب ها می شد مرد نامرئی! چون همرنگ شب می شد و فقط دندان سفیدش پیدا می شد. زد و عزیز ترکش به پایش خورد و مجروح شد و فرستادنش به عقب.

وقتی خرمشهر سقوط کرد، چقدر گریه کردیم و افسوس خوردیم. اما بعد هم قسم شدیم تا دوباره خرمشهر را به ایران باز گردانیم. یک هو یاد عزیز افتادیم. قصد کردیم به عیادتش برویم. با هزار مصیبت آدرسش را در بیمارستانی پیدا کردیم و چند کمپوت گرفتیم و رفتیم به سراغش. پرستار گفت که در اتاق 110است. اما در اتاق 110 سه مجروح بستری بودند. دوتایشان غریبه بودند و سومی سر تا پایش پانسمان شده بود و فقط چشمانش پیدا بود. دوستم گفت:«اینجا که نیست، برویم شاید اتاق بغلی باشد!» یک هو مجروح باند پیچی شده شروع کرد به ول ول خوردن و سر و صدا کردن. گفتم:«بچه ها این چرا این طوری می کنه؟ نکنه موجیه؟» یکی از بچه ها با دلسوزی گفت:«بنده ی خدا حتما زیر تانک مانده که این قدر درب و داغون شده!» پرستار از راه رسید و گفت: «عزیز را دیدید؟» همگی گفتیم :« نه کجاست؟» پرستار به مجروح باندپیچی شده اشاره کرد و گفت:«مگر دنبال ایشان نمی گردید؟» همگی با هم گفتیم :«چی؟این عزیزه!؟»

ادامه مطلب ...

حضرت ابراهیم از شیعیان امام زمان(عج)

حضرت ابراهیم پیغمبر(ع) از شیعیان امام زمان(عج)


        


                          *(و ان من شیعه لابراهیم)* صافات/83

                          ((واز پیروان او ابراهیم بود.))


ابوبصیر،یحیی بن ابی القاسم گوید:
جابربن یزید جعفی از امام جعفر بن محمد صادق(ع)راجع به تفسیر این آیه پرسید:
((وبه را ستی که از جمله شیعیان او ابراهیم است)).آن حضرت(ع) فرمود:همانا خداوند سبحان،هنگامی که ابراهیم (ع) را آفرید پرده از روی چشمش بر گرفت، ابراهیم نگاهی به (عرش)کرده نوری در کنار عرش مشاهده نمود.پس از آن عرضه داشت:
پروردگارا! این نور چیست؟ به او خطاب شد: این نور محمد(ص) برگزیده من از خلقم است ابراهیم نوری را در کنار آن نور دید پس پرسید :خدایا این نور چیست؟(از سوی خداوند) به او عرضه شد این نور علی بن ابیطالب (ع) یاور دین من است.

ادامه مطلب ...

معروف ترین شبه وهابیت در مورد غدیر

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: وهابی‌ها برای تحریف واقعه تاریخی و روایت متواتر غدیر، ماجرای سپاه یمن را عنوان می‌کنند، در حالی که این واقعه از لحاظ زمانی دو سال قبل از غدیر بود.

به گزارش‌ مشرق ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی، از استادان برجسته حوزه علمیه قم است.

                   

وی علاوه بر اجتهاد در حوزه علمیه، دکترای فلسفه و تقارن ادیان از دانشگاه اسلامی الحره هلند را دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی آل البیت و موسس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) است و هم اکنون رئیس شبکه جهانی ولایت است.

از این استاد حوزه علمیه بیش از 23 جلد کتاب، منتشر شده و در حدود 45 جلد کتاب نیز آماده چاپ و انتشار است.

وی بیش از 200 جلسه گفتگو و مناظره با اساتید و مفتیان در عربستان و شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای انجام داده است.

گفت‌وگوی مشروح آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی درباره «وهابیت و غدیر خم» با فارس به شرح زیر است:

 

ماجرای سپاه یمن

ادامه مطلب ...

از این دختر یاد بگیریم!!!

دختر بچه فلسطینی در حال ضربه زدن به سرباز اسراییلی برای اعتراض به شهرک سازی های اسراییل در اراضی اشغالی.


دولت کریمه مهدوی (1)

فزون بر آن، روایاتی نیز هست که حیات مجدد زمین پس از مرگ را بر ظهور مقدس ولیّ عصر(عج) تطبیق می‌کند و آیه را بیانگر عدالتی می‌داند که به دست آخرین حجت الهی(عج) حاکم می‌شود و زمین ستم زده را از عدل و داد آکنده می‌کند و آن را زندگی دوباره می‌بخشد.بر این اساس، هستی در ورای نمود ظاهری خویش حقیقتی نهفته دارد که مرگ و زندگی در آن به گونه‌ای دیگر مطرح می‌شود و زمستان و بهار دیگری را محقق می‌سازد؛

                      


مقام معظم رهبری(مدظله):از جمله چیزهایی که می‌تواند یک خطر بزرگ باشد، کارهای عامیانه و جاهلانه و دور از معرفت و غیر متکی به سند و مدرک در مسئله مربوط به امام زمان(عج) است، که همین زمینه را برای مدعیان دروغین فراهم می‌کند. کارهای غیرعالمانه، غیرمستند، غیر متکی به منابع و مدارک معتبر، صرف تخیلات و توهمات؛ این‌جور کاری مردم را از حالت انتظار حقیقی دور می‌کند، زمینه را برای مدعیان دروغگو و دجال فراهم می‌کند؛ از این بایستی به شدت پرهیز کرد.

روزهای خوش فَرَج

بی‌شک، پیروزی نهایی از آن حزب خداست: (فَإِنّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغالِبُونَ)؛ و این ظفر همانا اهتزاز پرچم پرافتخار توحید بر فراز جوامع انسانی به دست حضرت بقیةالله(عج) خواهد بود؛اما رسیدن به چنین فتح الفتوحی هرگز سهل و رایگان نیست؛ چرا که معاندان لجوج و دشمنان عنود که منطق فرعونی دارند، در برابر منادی یگانه‌پرستی و احیا کننده عدالت در عرصه زندگی انسان که در پی رهایی بشر از بندگی صاحبان زر و زور و هدایت آنان به بندگی خدای یگانه است و پیچیدن طومار استثمار و خودکامگی فراعنه عصر ظهور را در دستور کار خود دارد، به مقاومت برخواهند خاست و چون دیگر طواغیت که برای اطفای نور الهی از هیچ جنایتی فروگذار نبودند، از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.

ادامه مطلب ...