تجاوز جنسی دستمایه تخریب انقلاب مصر

شبکه سی بی اس آمریکا یکی از کارمندان زن خود را قربانی ادعای تجاوز جنسی و تلاش برای تخریب چهره مردم انقلابی مصر قرار داد. 

 

                          

ادامه مطلب ...

قدرت طلبان سعودی در انتظار مرگ پادشاه

                                      بسمه الله الرحمن الرحیم
در سایه بیماری پادشاه عربستان و ولیعهد او، نایف وزیر کشور عربستان به عنوان نایب دوم نخست وزیر در سال 2009 تعیین شد، کارشناسان دلیل این امر را جلوگیری از بروز خلا در قدرت در صورت خطرناک شدن وضعیت سلامتی پادشاه یا ولیعهد او عنوان کرده اند.
انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره وضعیت سلامت ملک عبدالله پادشاه عربستان، موجب تشدید درگیریها در خاندان حاکم برای رسیدن به قدرت شده است.
ادامه مطلب ...

خبر مرگ عبدالله و اقدام مشکوک خبرگزاری سعودی

یک منبع خبری غیررسمی از مرگ شاه سعودی در مراکش به علت سکته قلبی خبر داده اما جالب تر از این، اقدام خبرگزاری رسمی عربستان پس از انتشار این خبر است. 

 

                               

 

به گزارش  مشرق، پایگاه خبری "اسلام تایمز" ساعاتی پیش، به نقل از برخی منابع موثق اعلام کرد که ملک عبدالله بن عبدالعزیز که پس از مداوا و انجام دو عمل جراحی دوران نقاهت خود را در مراکش می‌گذراند، بر اثر سکته قلبی درگذشت.

ادامه مطلب ...

پیامبر صهیونیسم تئودور هرتسل

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر صهیونیسم تئودور هرتسل در کتابش می نویسد:ما بخشی از استحکامات اروپا در مرز با آسیا و به عنوان طلیعه دار تمدن اروپا در رویارویی با بربرها خواهیم بود. اروپایی که وظیفه خواهد داشت، وجود و بقای ما را تضمین کند.                                                      

 

                                                              

قسمت قبلی

نخستین ترجمه فارسی «دولت یهود» نوشته هرتسل/4

هرتسل: اروپا وظیفه دارد وجود و بقای دولت یهود را تضمین کند

 

کتاب «دولت یهود» از جمله منابع پایه و اصلی اندیشه سیاسی صهیونیسم می باشد. این کتاب که بیش از یک قرن از نگارش آن می گذرد ، اساسنامه تشکیل دولت صهیونیستی به شمار می رود که رژیم اشغالگر قدس بر اساس آموزه های آن تاسیس گردیده. این کتاب تا کنون در ایران ترجمه نشده است و نخستین بار است که پایگاه خبری و تحلیلی مشرق ، اقدام به برگردان فارسی آن می نماید.

ادامه مطلب ...

تقویم ماسونها

  

تقویم ماسونی: بنابر دوره های مایایی و گریگوری، عصر حاضر یک زمان کلیدی برای حکومت جهانی شیطانی ماسونی است.

 

از سوی دیگر، مطابق تقویم 13 ساله ی ماسون ها، از سال 1776 یعنی تأسیس دولت ماسونی آمریکا و قویترین بازوی بین المللی فراماسونری جهانی، برنامه های ماسون ها برای تشکیل حکومت شیطانی جهانی، در ادوار 13 ساله برنامه ریزی گردیده است (13 عدد مقدس ماسون ها و یهودیان است). یکی از نقطه های عطف این برنامه، سال 1945 میلادی بوده است که با سال 1776 میلادی (تاسیس آمریکا)، 169 سال فاصله داشته است. (169 = 13 × 13).(6) سال 1945 میلادی سال پایان جنگ جهانی دوم و آغاز استیلای دولت های ماسونی بر مناسبات بین المللی بوده است. این سال را شاید بتوان سال استبداد صغیر ماسونی نامید؛ چرا که در فاصله ی اندکی بعد از آن یعنی در سال 1947 میلادی، دولت نامشروع اسراییل متولد گردید(7) تا در قلب خاورمیانه و در بیت المقدس (اورشلیم)، زمینه ی تاسیس استبداد کبیر و دولت جهانی ماسونی را در ابتدای قرن 21 به وجود آورد.

 

از سال 1945، دوره های 13 ساله  ادامه  دارد  تا  این  که  پنجمین  دوره ی  آن در سال 2010 خاتمه یافته  و  دوره ی  ششم  آن در این  سال  آغاز  می گردد (65 = 1945 - 2010) و (65 = 5 × 13). به همین دلیل، عده ای از محققین، این سال را سال تأسیس معبد سلیمان و تخریب مسجد الاقصی دانسته اند. گرچه همه ی محققین بر این نظر تاکید ندارند، اما آنچه که مورد اتفاق همه می باشد، وجود یک نقطه ی عطف در سال 2010 و آغاز دوره ی جدید در این سال می باشد.

 

 

 

  

کاربردی حیرت انگیز از عدد11

این مطلب رو تقریبا یک ماه پیش در روزنامه کیهان خواندم مربوط به جنایات صهیونیست هاست در گزارشی به نقل از خودشان درسال 2007 برسر لبنانی ها 4000 بمب ریختن من به این عدد مشکوک شدم واین عدد رو بر 365 روز سال تقسیم کردم به نظرتان چند می شود 11 عجیب نیست!!!

دعانویسی بر روی اندام دختران

                               بسم الله الرحمن الرحیم

 

یکی
از روشهایی که مدعیان دروغین در جهت اعمال شنیع و افکار پلید خود به آن
استناد می کنند ادعایی است در این خصوص که این افراد تنها و مطمئن ترین راه
زندگى را در اختیار دارند. آنها مردم را با توسل به تبلیغ پیرامون یک
مأموریت خاص و یا علوم ویژه که قرار است، داشته باشند! در پیروى از خودشان
گول میزنند. مأموریت خاص عبارت از موعظه حول یک دانش ظاهرا "سرى " است! که
رهبران تصریح میکنند که تنها بر کسانى که به آنها بپیوندند فاش خواهد شد.

به
گزارش جوان آنلاین، درهمین رابطه فردی شیاد در یکی از روستاهای استان فارس
با اغفال خانواده ها با عنوان این مطلب که تنها راه بخت گشایی دختران دعا
نویسی بر روی اندام آنها می باشد به دعا نویسی بر روی اندام دختران روی
آورده است . این شخص کذاب مدعی است با دعا نوشتن بر روی سینه و ران دختران
بخت آنها باز می شود. گفتنی است این فرد حدود 70 سال سن دارد و از قدیم
به دعا نویسی مشغول بوده و برخی خانواده ها به علت عدم آگاهی به وی مراجعه
کرده و او با خواندن صیغه محرمیت اقدام به دعا نویسی روی بدن دختران جوان
اقدام می کند.

توهین به آیات قرآن در رستورانهای تل آویو + عکس

یکی از رستورانهای واقع در تل آویو دستمال هایی را در اختیار مشتریان خود قرار داد که بر روی آنها یکی از آیات قرآن مجید نقش بسته است.
گرداب- یکی از رستورانهای شهر اشغالی تل الربیع (تل آویو) در رژیم صهیونیستی در اقدامی توهین آمیز دستمال هایی را در اختیار مشتریان خود در حین سرو غذا قرار می دهد که بر روی آن آیه شریفه "ان تنصرالله ینصرکم" (آیه 7 سوره مبارکه محمدصلوات‌الله‌علیه) نقش بسته است.
پایگاه خبری العرب در سرزمین های اشغالی با اعلام این خبر تصاویر این دستمال ها را نیز کاملا شفاف و واضح منتشر کرده است.
برپایه این گزارش، دستمالهای یاد شده همچنین منقش به مسجد النبی در مدینه منوره هستند.

این دستمال ها معمولا برای پاک کردن میزها پس از سرو غذای مشتری استفاده شده و پس از آن در کیسه های زباله ریخته می شوند.

آیه هفت سوره مبارکه محمدصلوات‌الله‌علیه با مضمون جهادی است و خداوند در این آیه خطاب به مومنان می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را (همه جا) یاری می کند و ثابت قدم می گرداند.

این در حالی است که پیش از این نیز رژیم صهیونیستی اقدام به درج آیه هایی از قرآن کریم بر بطری ها و قوطی های مشروبات الکلی کرده بود . صهیونیستها همچنین اخیرا برخی آیات قران کریم را در بعضی از اماکن مکروه و حرام نوشته بودند و چندی پیش نیز مسجدی را در نابلس به آتش کشیدند.

گفتنی است این برای نخستین بار نیست که غذاخوری های صهیونیست ها در تل آویو به قران و آیات قرآنی توهین می کنند.
منبع:‌ باشگاه خبرنگاران 
 
آیا ما مسلمانیم ونفس میکشیم

باقی ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان

باقی ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان 

 

در شرایطی که امروز همه مردم جهان به سر می‌برند، هیچ سوالی جدی‌تر از این نیست که آیا آخرالزمانی که همه ملل در هر گروه و مذهبی از آن می گویند مصداقش امروز است.

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) گفت: طبق گفته اکثر محققان از یک هزار و 200 نشانه‌ آخرالزمان تنها پنج نشانه باقی مانده است.

 
اسماعیل شفیعی سروستانی دوشنبه شب در همایش آخرالزمان که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که امروز همه مردم جهان به سر می‌برند، هیچ سوالی جدی‌تر از این نیست که آیا آخرالزمانی که همه ملل در هر گروه و مذهبی از آن می گویند مصداقش امروز است.

ادامه مطلب ...

آخرالزمان و تحولات اخیر مصر

نویسنده کتاب عصر ظهور: تحولات اخیر در خاورمیانه و خروج مردم مصر و تونس بر ضد حاکمان خود با روایات مربوط به آخرالزمان منطبق است. 
                                                                         

به گزارش مرکز خبر حوزه و به گفته «حجت‌الاسلام و المسلمین کورانی» برخی از روایات که در تفسیر آیه ۳۵ سوره «فصلت» آمده است بر این نکته تأکید دارند که قبل از ظهور حضرت مهدی (عج)، طُغات(حاکمان طاغوتی) ضعیف می شوند و مردم در برابر آنها نافرمانی می کنند. 

نویسنده کتاب عصر ظهور با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) که در کتاب غیبت نعمانی، ص ۲۶۹ آمده، تأکید کرد: در این روایت، امام باقر (ع) بر همین نکته تأکید می کند و لذا اتفاقاتی را که امروز در تونس و مصر در حال جریان است، می توان شاهدی برای آن موضوع دانست.

این محقق و پژوهشگر لبنانی تصریح کرد: این موج جهانی از ایران و با انقلاب اسلامی آغاز شد و اساساً طبق روایات، اولین حرکت زمینه ساز برای ظهور حضرت مهدی (عج)، از ایران شروع می شود و حتی این مطلب در برخی کتب اهل سنت نیز آمده است.