تجاوز جنسی دستمایه تخریب انقلاب مصر

شبکه سی بی اس آمریکا یکی از کارمندان زن خود را قربانی ادعای تجاوز جنسی و تلاش برای تخریب چهره مردم انقلابی مصر قرار داد. 

 

                          

به گزارش مشرق، شبکه خبری "سی بی اس" آمریکا برای تخریب وجهه مردم انقلابی مصر مدعی شد که خبرنگار زن این شبکه در میان انبوه مردم متحصن این کشور در میدان التحریر قاهره مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این شبکه تلویزیونی در بیانیه‌ای اعلام کرد که "لارا لوگان" خبرنگار ارشد این شبکه در میان انبوه مردم خشمگین گرفتار شده و بعد از مدتی از سوی تعدادی از زنان و 20 نظامی مصری از دست این عده آزاد شد.

لوگان 39 ساله مدعی است که کمی پس از خروج مبارک از قدرت، وی از سوی 200 نفری که وی و تیم فنی همراه وی را محاصره کرده است و بعد از مدتی مردم میان وی و تیم فنی تلویزیون نیز فاصله انداخته است و در این میان مورد کتک و تجاوز جنسی قرار گرفته است.

به ادعای این گزارش، وی روز شنبه مصر را به مقصد آمریکا ترک کرده و در این کشور مورد مداوا قرار گرفته است.

این شبکه در عین حال ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه را رد کرده و از علت خشم مورد ادعای مردم مصر علیه آنها چیزی نگفته است.

بر اساس این گزارش، لوگان و تیم همراه وی پیش از این نیز در سوم فوریه از سوی ارتش مصر مورد بازداشت و بازجویی واقع شده بودند.

این خبرنگار آمریکایی مدعی است که وی بعد از بازداشت شدن به محلی دیگر منتقل شده و دست ها و چشم‌هایش از سوی نیروهای ارتش بسته شده است.

رژیم مبارک برای جلوگیری از بازتاب واقعی انقلاب مردم در آغازین روزهای آن به تعدادی از خبرنگاران خارجی تعدی کرد، اما مردم انقلابی مصر با هوشیاری و آگاهی از ایجاد هر گونه هرج و مرج و تضییع اموال عمومی و حقوق اساسی شهروندان مصری ممانعت کرد.

به همین علت، مردم مصر بر این اعتقادند که این خبر از سوی شبکه آمریکایی، شایعه پراکنی این بنگاه خبری برای تخریب چهره مردم انقلابی مصر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد