التماس دعا

سلام دوستان یه مشکل خیلی خیلی بزرگ برام پیش اومده تورو خدا هرکس این پست رو میخونه ۵ تا صلوات برای رفع مشکل من بخونه التماس دعا

عذر خواهی رسمی رژیم صهیونیستی از مصر

منابع دیپلماتیک گفتند که سفیر سابق رژیم صهیونیستی در قاهره که امروز وارد این کشور شد، رسما عذر خواهی تل‌آویو بابت تجاوز روز گذشته جنگنده‌های این رژیم که منجر به شهادت 7 افسر ارتش مصر شد، را تقدیم دولت مصر کرد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از الیوم السابع نوشت، منابع آگاه دیپلماتیک گفتند که شالوم کوهن، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مصر رسما عذر خواهی این رژیم بابت حادثه به شهادت رسیدن 7 افسر و سرباز مصری در اثر حمله روز گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه سینا را تقدیم مقامات مصری کرد.

کوهن امروز وارد قاهره شد و طی دیدار 2 ساعته‌اش با مسئولان وزارت خارجه مصر عذر خواهی رسمی تل‌آویو را رسما به مسئولان وزرات خارجه مصر تقدیم کرد.

این منابع افزودند: کوهن به وزارت خارجه مصر اطلاع داده که تل‌آویو با گشودن پرونده تحقیق مشترک میان مصر و اسرائیل درباره این حادثه موافقت کرده است.

این منابع برملا کردند که کوهن به عنوان فرستاده کابینه رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده، بلکه به عنوان کاردار سفارت رژیم صهیونیستی وارد قاهره شد.

کوهن پس از دیدار با مسئولان  وزارت خارجه مصر از حضور در مصاحبه‌های مطبوعاتی و اظهار نظر درباره دیدارش با مقامات مصری امتناع کرد.

کوهن بعد از ظهر امروز به همراه مشاور سفارت رژیم صهیونیستی وارد قاهره شد.

افزایش تلفات حملات اسرائیل به نوار غزه

      
با کشته شدن دست‎کم سه فلسطینی در دور دیگری از حملات موشکی اسراییل به نوار غزه، شمار تلفات فلسطینیان در حملات دو روز گذشته رژیم اسرائیل، به 16 نفر رسیده است.



پرس تی وی نوشت:بر اساس این گزارش، جنگنده‎های جت رژیم اسراییل ، همچنین مواضعی را در شهر خان یونس ، هدف قرار دادند که تاکنون تلفاتی از این حمله گزارش نشده است .

منابع بیمارستانی نیز گزارش دادند یک کودک پنج ساله نیز در میان قربانیان حملات اسراییل در عصر روز جمعه بوده است.

ادامه مطلب ...

دعای امام زمان(عج)برای کارگشایی در کارها

منقول است که حضرت مهدی ارواحنا فداه برای گشایش در کارها این دعا را می خواندند  

 یا مَنْ اِذا  تَضایَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَیْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوریَ الْمُتَضایَقَةِ باباً لَمْ یُذْهَبْ اِلَیْهِ وَهْمٌ، یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

 

                                      

 

 

ای آنکه پس از بسته شدن کارها راه گشایشی از برای ما می‏گشاید که اوهام بدان راه ندارد، پس بر محمد و خاندانش درود فرست و برای اموری که مرا در تنگنا قرار داده راه گشایشی قرارده که اندیشه‏ای بدان راه‏ندارد، ای مهربانترین مهربانان.

شب قدر ومقام امام زمان(عج)

خداوند در آیات سوره قدر پس از بیان عظمت این شب که آن را برابر با هزار ماه و یا هشتاد سال می شمارد، به این نکته توجه می دهد که عظمت این شب برای مردم قابل درک و فهم نیست: و ما ادراک ما لیله القدر؛ زیرا در این شب اموری اتفاق می افتد که بیرون از ادراک قوای واهمه، خیالیه و عاقله ماست.

 

 

 

نخستین راه شناسائی هر کسی، نسب شناسی است. شناسنامه در حقیقت نوعی برگه هویت شخص است؛ زیرا هر انسانی خصوصیات شخصیتی خویش را از جهات گوناگونی بویژه ارث و محیط اجتماعی و زمان خویش کسب می کند. لذا شناخت نسب و نسبت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و در مسأله ازدواج به این مهم توجه داده شده است.
شناخت امام زمان(ع) به عنوان پیشوای امامت و ولایت و چراغ روشن هدایت، از بایسته های هر انسانی است. از این رو در روایات معتبر آمده هر کسی امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

ادامه مطلب ...

نظر آیت‌الله مصباح درباره امید کاذب به رحمت خدا

عضو مجلس خبرگان رهبری امید کاذب به رحمت الهی را باعث به دام افتادن انسان در وادی گناه عنوان کرد.

به گزارش مهر، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی شامگاه پنجشنبه در جلسه تفسیر شرح نصایح امام محمد باقر‌(ع) به جابر بن یزید جعفی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: اگر به رحمت خداوند امید کاذبی داشته باشیم ولی در این مسیر تلاش و کوشش نکنیم، این امید ما را به دام گناه می‌اندازد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه گاهی خوف آنچنان بر آدمی غالب می‌شود که گویی روح از بدن انسان جدا شده، اظهار داشت: اگر خوف صرفاَ به دلیل از دست رفتن نعمتی از انسان باشد و یا به دلیلی اینکه نکند احترام، پست و مقامی از او سلب شود در این صورت انسان نمی‌تواند به وظایف خود درست عمل کند و دائما در حال اضطراب خواهد بود که چنین خوفی مذموم است.

ادامه مطلب ...

استقرار تانک های عربستان در مرز سوریه

سایت پارس دیلی نیوز در تاریخ 18 آگوست ( 27 مرداد) نوشت: «عربستان سعودی تانک های خود را به سمت مرزهای سوریه و اردن اعزام کرده است.»

به گزارش مشرق به نقل از جام، درباره علت این اقدام سعودی ها هنوز خبر موثقی منتشر نشده است. براساس این گزارش، اعزام تانک های سعودی ممکن است برای فشار آوردن بر بشاراسد و آمادگی برای حمله احتمالی نیروهای خارجی به سوریه باشد.
بعضی منابع دیگر می گویند که مأموریت این تانک ها احتمالا جمع آوری مین های سر مرز دو کشور است.
براساس گزارش سایت "سوریون" آمریکا موضوع سوریه را به عربستان سعودی واگذار کرده است و خود نقش حمایت کننده را ایفا خواهد کرد.

گران ترین نقطه جهان در مکه مکرمه است

به گزارش شیعه آنلاین، بررسی های انجام شده در مورد قیمت املاک در سراسر جهان نشان می دهد که گران ترین املاک جهان در شهر مکه مکرمه قرار دارد.
               
بر اساس این بررسی های انجام شده، در برخی مناطق شهر مکه قیمت هر متر مربع بیش از 375 هزار ریال سعودی معادل 100 هزار دلار است.

گفته می شود رقابت میان سرمایه گذاران برای ساخت هتل های عظیم و یا فروشگاه های تجاری باعث شده که روز به روز بر قیمت زمین و ملک در این شهر افزایش یابد. بالطبع هر چه موقعیت ملک یا زمینی به مسجد الحرام نزدیک تر می شود، بر قیمت آن افزوده می شود.

ناگفته نماند با توجه به اینکه سالانه بیش از 5 میلیون حاجی برای ادای مناسک حج و 10 میلیون عمره گذار در طول سال برای به جا آوردن عمره به مکه مکرمه سفر می کنند، صنعت گردشگری دینی در این شهر از رونق بسیار زیادی برخوردار است و این مسأله موجب شده که حتی هتل های معروف در جهان به فکر احداث شعبه ای برای خود در این شهر بیفتند.

بر همین اساس اخیرا مجموعه هتل هایی در نزدیکی مسجد الحرام ساخته که بیش از 5/5 میلیارد دلار هزینه در بر داشته است. بانک های سرشناس جهان از جمله سرمایه گذاران اصلی در طرح های ساخت این هتل ها به شمار می روند.

علت جالب بازداشت خانواده مسلمان در فرانسه

یک خانواده مسلمان الجزایری در فرانسه صرفاً به اتهام اینکه به ازدواج دختر خود با یک معتاد غیرمسلمان فرانسوی رضایت نداده‌اند،‌ دست جمعی بازداشت و به زندان افکنده شدند.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، دادگاه "سنت ایتان" واقع در جنوب شرقی فرانسه تمام اعضای یک خانواده الجزایری را به اتهام این که برسر راه ازدواج یکی از دختران خانواده با یک مرد فرانسوی "غیرمسلمان" مانع ایجاد کرده‌اند، به زندان افکند.
به گزارش رسانه‌های فرانسه، پدر 66 ساله این دختر 26 ساله الجزایری و خواهر و برادرش بازداشت موقت شده و مادرش تحت نظر قرار گرفت، درحالی که این خانواده را متهم به ضرب و شتم دختر الجزایری کرده و این اتهامی است که در قانون اساسی فرانسه مجازات 20 سال زندان را به دنبال دارد.
این خانواده الجزایری ضرب و شتم دختر خود را رد کرده و دلیل عدم پذیرش ازدواج دختر خود با مرد فرانسوی را مصرف مواد مخدر و استفاده از خشونت توسط وی عنوان کرده‌اند.