عذر خواهی رسمی رژیم صهیونیستی از مصر

منابع دیپلماتیک گفتند که سفیر سابق رژیم صهیونیستی در قاهره که امروز وارد این کشور شد، رسما عذر خواهی تل‌آویو بابت تجاوز روز گذشته جنگنده‌های این رژیم که منجر به شهادت 7 افسر ارتش مصر شد، را تقدیم دولت مصر کرد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از الیوم السابع نوشت، منابع آگاه دیپلماتیک گفتند که شالوم کوهن، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مصر رسما عذر خواهی این رژیم بابت حادثه به شهادت رسیدن 7 افسر و سرباز مصری در اثر حمله روز گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه سینا را تقدیم مقامات مصری کرد.

کوهن امروز وارد قاهره شد و طی دیدار 2 ساعته‌اش با مسئولان وزارت خارجه مصر عذر خواهی رسمی تل‌آویو را رسما به مسئولان وزرات خارجه مصر تقدیم کرد.

این منابع افزودند: کوهن به وزارت خارجه مصر اطلاع داده که تل‌آویو با گشودن پرونده تحقیق مشترک میان مصر و اسرائیل درباره این حادثه موافقت کرده است.

این منابع برملا کردند که کوهن به عنوان فرستاده کابینه رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده، بلکه به عنوان کاردار سفارت رژیم صهیونیستی وارد قاهره شد.

کوهن پس از دیدار با مسئولان  وزارت خارجه مصر از حضور در مصاحبه‌های مطبوعاتی و اظهار نظر درباره دیدارش با مقامات مصری امتناع کرد.

کوهن بعد از ظهر امروز به همراه مشاور سفارت رژیم صهیونیستی وارد قاهره شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد