هنیه: پیروزی بزرگی کسب کردیم/ شکرگزار مردم و مقاومت هستی


خبرگزاری فارس: نخست وزیر دولت منتخب فلسطین از توافقنامه آتش بس در غزه به عنوان «پیروزی بزرگ» نام برد و از مردم و نیروهای مقاومت فلسطین به خاطر دلاوری‌ها و صبر و استقامت آنها در پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها تشکر کرد.


                                 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، اسماعیل هنیه در بیانیه خود اعلام کرد: ما این پیروزی را به ملت خودمان تبریک می گوییم و ملت فلسطین و مقاومت دلاورانه آنها توانمندی بالای خود را در پایداری و ابتکار و انسجام ثابت کرد و امت اسلامی نیز حمایت از ملت ما را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که ملت فلسطین تنها نیست و تاکید می کنیم که ما از این توافقنامه شرافتمندانه راضی هستیم.

وی یاد و خاطره شهدای بی گناهی را که در تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه جان سپردند، گرامیداشت و به ملت دلاور فلسطین که پایداری اسطوره ای خود را در مقابله با ماشین جنگی و تجاوزگری این رژیم به نمایش گذاشتند، تبریک و تهنیت گفت.

هنیه همچنین تقدیر عمیق خود را از نیروهای مقاومت دلیر فلسطین و دلاوری‌های آنها ابراز داشت که قدرت محسوس خود را در دفاع از ملت فلسطین به نمایش گذاشتند.

وی همچنین حمایت گسترده ملت فلسطین در کرانه باختری و هر مکان دیگری از همنوعان و برادران خودشان در نوار غزه را ارج نهاد و گفت که این وضعیت محاسبات اشغالگران را به چالش کشید و وحدت ملت فلسطین و تمرکز آنها حول برنامه پایداری و مقاومت را متجلی ساخت.

برپایه این گزارش، هنیه همچنین از نقش مصر و تلاش‌های اتحادیه عرب و همه طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در حمایت از ملت فلسطین در این مرحله حساس تشکر کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد