قیمومت انگلیس بر فلسطین‏ (1)

قیمومت انگلیس بر فلسطین‏ (1)

 
شورای جامعه ملل متفق ، طی اجلاس 24 ژوئیه 1922 خود در لندن حکم‏ قیمومت انگلیس بر فلسطین را از تصویب نهایی گذراند.این حکم پس از گذراندن‏ مقدمات کار،از تاریخ 22 سپتامبر همان سال رسما به مورد اجرا گذاشته شد.متن‏ کامل«قیم نامه»به شرح زیر است:
 
شورای جامعه ملل:
 
نظر به اینکه قدرتهای متفق اصلی موافقت کرده‏اند که:برای اجرای مفاد ماده 22میثاق جامعه ملل ،اداره امور سرزمین فلسطین-که قبلا به امپراتوری عثمانی تعلق‏ داشت-و مرزهایش توسط قدرتهای متفق تعیین می‏شود، باید به قیمی که توسط و نظر به اینکه قدرتهای متفق اصلی همچنین موافقت کرده‏اند که:دولت قیم مسئول‏ اجرای اعلامیه‏ای باشد که بدوا در دوم نوامبر 1917 توسط دولت اعلیحضرت‏ پادشاه بریتانیا مبنی بر ایجاد یک وطن ملی برای قوم یهود در فلسطین صادر و مورد تصویب قدرتهای مزبور قرار گرفت(با توجه به این امر که طی آن هیچ اقدامی که‏ احتمالا به حقوق مدنی و مذهبی سکنه غیر یهود فلسطین،و یا به حقوق و موقعیت‏  سیاسی یهودیان در سایر کشورها لطمه بزند،انجام نگیرد).
ادامه مطلب ...

احکام عجیب تلمود

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

تعالیم و اعتقادات تلمودی‏

 

تلمود به عنوان یکی از منابع مهم،تفسیری از تعالیم،عقاید،آداب و احکام یهودیت است که‏ همواره مرجع یهودیان در تمام اعصار بوده و هست.این کتاب از دو بخش میشناه(متن اصلی)وگمارا(شرح متن اصلی)تشکیل شده است.میشناه بین سالهای 190 تا 200 پس از میلاد،یعنی‏ حدود یک قرن پس از ویران شدن هیکل توسط تیتوس رومی بوسیله یهودا هاناسی جمع آوری‏شد.گمارا نیز دو نوع است گمارای اورشلیم که در سال 400 و گمارای بابل که در سال  500جمع آوری و تدوین شد.(1)

صرفنظر از مباحثی که مربوط به شکل تلمود می‏شود و اتفاقا اطلاع از آن هم ضروری است،در این مقال می‏خواهیم به محتوای تلمود به عنوان منبعی که عامل بسیاری از کینه‏توزی‏ها ونفرت‏ها شده،نظری هر چند مختصر بیافکنیم تا شاید ریشه مهم و اساسی یهود ستیزی در بعداعتقادی آن را دریابیم.

ادامه مطلب ...

مسابقه معرفی و طراحی قالب سایت

باسلام خدمت دوستان و مخاطبین محترم 

 

به دنبال انتقادات شما از قالب سایت در نظر داریم تا قالب ان را تعویض نماییم لذا بهتر دیدیم که  

 

از شما مخاطبین محترم بهره بگیریم و مسابقه ایی بر گزار کنیم که شما قالبی طراحی کنید ویا  

 

به ما معرفی کنید و انرا به آدرس مدیر ایمیل کنید بعد از انتخاب قالب برتر به فرد برنده شده مبلغ

 

۴۰۰۰۰ تومان جایزه خواهد داده شد. 

 

شرایط شرکت در مسابقه: 

 

۱- قالب ارائه شده باید در ارتباط با اهداف سایت طراحی شده(تصاویر وطرح منو) 

 

۲-قالب باید با سیستم بلاگ اسکای کاملا سازگاری داشته باشد 

 

۳- طراح قالب باید متن بالای صفحه را برروی بالای قالب (بر روی عکس ویا بنر)بگنجاند. 

 

ومن الله توفیق... 

سایت ضد فراماسونری 

e-maile: rrezzaa313@yahoo.com

دخالت صهیونیزم در جنگ جهانی اول و دوم

دخالت صهیونیزم در جنگ جهانی اول و دوم


در خلال جنگ اول جهانی آز انجا که نتیجه جنگ معلوم بود و ضعف امپراتوری عثمانی و عدم انسجام و وحدت درونی آن شناخته شده بود و دول برگ اروپا مانند فرانسه و انگلستان چشم طمع به سرزمین های بزرگ و منابع سرشار امپراتوری دوخته بودند، بنابراین خیلی زود یهودیان به عوامل مزدور و ستون پنجم دول اروپایی تبدیل شده اند، با اینکه در طول تاریخ قرون گذشته بیشترین رنج و مصائب را از جانب مسیحیان اروپایی دیده بودند، معذلک خیلی زود شروع به همکاری با چپاولگران غربی نمودند و در ضربه زدن به دنیای اسلام با کشورهای مهاجم همراه شدند.

ادامه مطلب ...

انتشار عکس فتوشاپی جدید بن‌لادن توسط CIA + عکس

سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا هفته گذشته عکسی منتشر کرد و آن را مربوط به رهبر شبکه القاعده معرفی کرد اما در کمتر از یک هفته دروغ این سازمان و فتوشاپی بودن آن عکس مشخص شد.

به گزارش مشرق به نقل از پانا، پس از کشته شدن «اسامه بن لادن» رهبر شبکه تروریستی القاعده، سازمان اطلاعات و امنیت ایالات متحده آمریکا (CIA) عکس سبز رنگی منتشر کرد و آن را عکسی از «بن لادن» که با دوربین مادون قرمز گرفته شده، معرفی کرد.

اما در کمتر از یک هفته برخی از سایت های خبری دست این سازمان را رو کرده و جعلی بودن آن عکس را فاش کردند. این سایت های خبری با انتشار عکسی قدیمی که به دو سرباز آمریکایی مربوط می شود، اثبات کرده اند که عکس جدید برگرفته از عکس سابق است و با نرم افزار فتوشاپ سر «اسامه بن لادن» را در عکس سابق جاسازی کرده اند. دو تصویر ذیل گویای این مطلب است:

آیا حق شهدا حتک حرمت است؟؟؟

هیچ کس نمی دانست چه کار می توان کرد، یکی به مجلس زنگ زد، یکی به صدا وسیما، یکی استانداری، یکی فرمانداری...در همین اثنا عوامل تخریب قبور صحنه را ترک کرده و به اتاق گوشه صحن پناه بردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری انصار حزب الله، روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مردم قزوین شاهد تخریب قبور شهدا و اموات مدفون در حیاط حرم حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) بودند؛ به منظور روشن شدن ابعاد این فاجعه گزارشی از زبان یکی از حاضران عینی واقعه که از خانواده محترم شهدا نیز می باشد، به شرح زیر تهیه شده است.

ادامه مطلب ...

سید جمال‌الدین‌ اسد آبادی‌ و فراماسونری (قسمت دوم)

سید جمال‌الدین‌ اسد آبادی‌ و فراماسونری (بخش دوم)

 

اگر کسی‌ فراماسون‌ و عامل‌ انگلیس‌ باشد، غیرمنطقی‌ و غیر قابل‌ باور نیست‌ که‌ با انگلیسها دشمنی‌ کند، یعنی‌ می‌توان‌ باور کرد که‌ عامل‌ و مزدور انگسلتان‌ به‌ دستور ارباب‌ تظاهر به‌ مخالفت‌ با انگلستان‌ کند. اما اینکه‌ مزدور انگلستان‌ و عضو فراماسونری‌، صدای‌ «اتحاد اسلامی‌» بلند کند، به‌ هیچ‌ روی‌ پذیرفتنی‌ نیست‌ و کسانی‌ که‌ سید جمال‌ را عضو فراماسونری‌ می‌دانند متوجه‌ تناقض‌ این‌ مطلب‌ با داعیه وحدت‌ اسلامی‌ او نیستند. توضیح‌ مختصری‌ این‌ نکته‌ را روشن‌ می‌کند.

در قرن‌ نوزدهم‌، انگلستان‌ امپراطوری‌ بلامنازع‌ استعماری‌ در سراسر عالم‌ بود. اما مرکز ثقل‌ مستعمرات‌ انگلیس‌، هندوستان‌ بود که‌ درست‌ در مرکز سرزمین‌ اسلامی‌، پرجمعیت‌ترین‌ و پرمنفعت‌ترین‌ نقاط‌ عالم‌ بود. از سوی‌ دیگر انگلستان‌ در سیطره کامل‌ یهود واقع‌ شده‌ بود. در رأس‌ نظام‌ سرمایه‌داری‌ این‌ کشور روچیلد و یهودیهایی‌ از نوع‌ او بودن‌ و در رأس‌ نظام‌ سیاسی‌ این‌ مملکت‌ هم‌ دیزرائیلی‌ و جهودانی‌ از این‌ دست‌ قرار داشتند. سابقه دشمنی‌ یهود هم‌ با اسلام‌ بر کسی‌ پوشیده‌ نیست‌.

ادامه مطلب ...

قدرت نظامی خیره‌کننده عربستان! (+عکس)

در تصویر فوق نظامیان عربستانی در حالی که تجهیزات نظامی پیشرفته! خود را منقوش به عکس شاه 87 ساله خود کرده‌اند، آمادگی خود را برای رفتن به جنگ اعلام می‌کنند.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از الف، روزنامه الریاض چاپ عربستان چند روز پیش اقدام به انتشار یک گزارش تصویری کرد و در آن قدرت بالای! نظامیان خود را به تصویر کشید.

چند روز پس از این اقدام بود که سفیر عربستان در قاهره نیز با دیدن این تصاویر، دچار توهم شد و حرف‌هایی را در زمینه اعمال قدرت نظامی علیه ایران مطرح کرد که به نظر می‌رسد باید درستی یا نادرستی این حرف‌ها را با نگاهی به تصاویر یادشده قضاوت کرد.

این سه تصویر در سایت روزنامه «الریاض» منتشر شده‌اند.
ادامه مطلب ...

بررسی نشانه هاى ظهور(1)

بررسی نشانه هاى ظهور(1)

 
 
در اسلام، بویژه تشیع، برخلاف ادیان و مذاهب دیگر، از ظهور مهدی موعود(ع) تفسیر روشنی ارائه شده و چگونگی قیام و رخدادهایی که به عنوان نشانه نزدیکی ظهور رخ خواهد داد. به شرح بیان شده است.

بررسی نشانه های ظهور.

اعتقاد به آمدن مصلح کل در آخر الزمان، ریشه در دل تاریخ دارد و مخصوص به اسلام و تشیّع نیست. کم وبیش، همه ادیان الهى، صرف نظر از نوع جهان بینی و اختلافاتی که در ویژگیهای منجی موعود دارند، نوید آمدن وی را داده اند و برای او، نشانه هایی یاد کرده اند.
ادامه مطلب ...