جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان میرسد!

این افراد که از جمله آنان می توان به "ایملیو گالاگا موریتا" نماینده کمیته ملی تاریخ در ایالت "چیباس" مکزیک اشاره کرد، 23 دسامبر 2012 را روز و زمان دقیق پایان جهان اعلام کرده اند. آنان معتقدند که دست نوشته ای که 5500 سال پیش بر روی تابلوهای سنگی نوشته شده بود، حاکی از آن است که سال 2012 زمان دقیق پایان جهان است.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از پانا، در پی وقوع انقلاب های پی در پی در کشورهای عربی و پس از آن زلزله عظیم در ژاپن، یک بار دیگر بازار حرف و حدیث هایی در مورد پایان جهان رونق یافت.

زمان دقیق پایان جهان از قدیم الایام و در ادیان مختلف از موضوعاتی بوده که مورد بحث و بررسی قرار می گرفت اما هیچ گاه پاسخ قاطع و یا قانع کننده ای در این باره توسط این ادیان ارائه نشده است.

در همین حال بسیاری از فیلم های سینمایی تولید شده در چند دهه اخیر در کشورهای مختلف جهان نیز به این موضوع پرداخته اند. تعدادی از این فیلم های تولید شده در ایالات متحده آمریکا سال 2012 را زمان پایان جهان اعلام کرده اند. تولید کنندگان این فیلم های سینمایی بر اساس تمدن "مایا" که از ریشه سرخ پوستان ساکن مناطق جنوب شرقی مکزیک نشات گرفته، این زمان را مطرح کرده اند.

این در حالی است که پس از تولید و پخش چنین فیلم هایی، بسیاری از اساتید تاریخ و کارشناسان مسائل آثار نظریه پایان جهان در سال 2012 را رد کرده و آن را توهماتی نادرست دانستند.

اما این روزها که سلسله اعتراضات و انقلاب های گسترده در کشورهای مختلف عربی موجب سقوط رژیم های دیکتاتوری مانند تونس و مصر و نیز بر هم ریختن اوضاع داخلی دیگر کشورهای عربی همچون لیبی، بحرین، یمن، عربستان، اردن و غیره شده و از سوی دیگر نیز زلزله عظیم ژاپن رخ داده، حرف و حدیث هایی در مورد پایان جهان مجددا مطرح شده است و مدافعان نظریه پایان جهان در 2012 یک بار دیگر نظریه خود را با قوت مطرح می کنند و با استناد به حوادث جاری در جهان عرب و ژاپن، بر صحت نظریه خود تأکید می کنند.

این افراد که از جمله آنان می توان به "ایملیو گالاگا موریتا" نماینده کمیته ملی تاریخ در ایالت "چیباس" مکزیک اشاره کرد، 23 دسامبر 2012 را روز و زمان دقیق پایان جهان اعلام کرده اند. آنان معتقدند که دست نوشته ای که 5500 سال پیش بر روی تابلوهای سنگی نوشته شده بود، حاکی از آن است که سال 2012 زمان دقیق پایان جهان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد