این تصاویر را از دست ندهید!!!

یک سایت نزدیک به شهردار تهران که روز گذشته در واکنش به انتشار تصاویر آب بازی مختلط تعدادی از دختران و پسران در پارک حضرت ابراهیم(ع) در رجانیوز، تهران را شهری برای همه افراد با سلایق مختلف حتی همجنسگرایان نامیده بود، امروز نسبت به مدیریت نامناسب فرهنگی در شهرداری تهران اذعان کرد.

به گزارش رجانیوز، سایت فردانیوز در خبری با عنوان "خزبازی در پارک پردیسان دور از چشم رجانیوز"، دست به انتشار تصاویری از حضور تعدادی جوان با ظاهر عجیب و خارج از شئون عرفی و اخلاقی جامعه زده است.

البته فردانیوز تلاش کرده تا با "فیس بوکی" خواندن این تجمع، مسئولیت برگزاری چنین تجمعات هنجارشکنی را از مدیران فرهنگی شهرداری تهران رفع کند و این سایت اینترنتی را مسبب اینگونه اقدامات ساختارشکنانه معرفی کند.

این سایت در این مطلب که با ادبیاتی خارج از چارجوب حرفه خبرنگاری و اصول ابتدایی خبر نگاشته شده و بیشتر به مطالب طنز مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی شبیه است تا یک گزارش تحلیلی - خبری، نوشته است: در میانه ی شادمانی دوستان شاغل در سایت رجانیوز از یافتن تصاویر «جنگ آبپاش ها» و آسمان ریسمان بافتن برای تخریب شهردار تهران به دلیل برگزاری یک قرار فیس بوکی، خبر وقوع یک قرار فیس بوکی دیگر در عصر همان روز از زیر چشمان تیز بین ایشان در شبکه های اجتماعی غافل ماند؛ که فردانیوز در راستای نمایش حسن نیت خود این دوستان را از قرار فیس بوکی «خز بازی» در پارک پردیسان مطلع می کند تا نکند ذره دستاویزی برای تخریب شهردار تهران را از دست دهند.

گفتنی است این تجمع روز جمعه همزمان با مراسم آب بازی مختلط در پارک حضرت ابراهیم(ع) و بدون هرگونه دخالت ماموران شهرداری در پارک پردیسان برگزار شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ما هستیم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

حالا اگه جمع می شدن مثل شما خاک بر سر می کردن خوب بود . از همتون متنفرم. آدمهای احمق و کوته فکر. همونجور که اینها به شما کار ندارن شما هم خفه شید بشین سر جاتون

زکریت پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.dostashtani.blogfa.com

سلام.وبلاگت عالیه تبریک میگم خوشم اومد...
به من هم سربزن منتظرتم....یادت نره........
فعلاَ.........
یاعلی........التماس دعا..........یاحّق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد