وقتی حسنی مبارک امام می شود!!!

محمود عامر از چهره های وهابی مصر طی اظهاراتی مخالفت خود با محاکمه "حسنی مبارک" دیکتاتور سابق مصر به خاطر صدور گاز به رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه، وی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، در ادامه افزود: "اسرائیل" یکی از کشورهای جهان به شمار می رود و با ما دوست است و رابطه دارد، لذا صدور گاز یا هر چیز دیگری به این کشور جایز است، بر همین اساس محاکمه "مبارک" به دلیل صدور گاز به "اسرائیل" اقدامی نادرست است و اهانت به ملت مصر به شمار می رود.

"محمود عامر" بدون اینکه دلیلی شرعی برای اظهارات خود بیان کند، گفت: بنده برای حرف های خود دلایل شرعی دارم و می توانم ثابت کنم که اصلا محاکمه "حسنی مبارک" از اصل اقدامی نادرست است چه برسد به اینکه اتهامش صادرات گاز به "اسرائیل" باشد.

این چهره وهابی مصر همچنین گفت: "مبارک" از مبارزان و قهرمانان ملی کشورمان در جنگ اکتبر به شمار می رود. او سلطان مصر بوده لذا توهین به وی و یا محاکمه کردنش جایز نیست. اصلا سقوط وی از طریق غیر شرعی و غیر قانونی انجام گرفت. هر کس به سلطان اهانت کند، خداوند به او اهانت خواهد کرد.

"محمود عامر" که رئیس جمعیت انصار السنه در استان "البحیره" مصر به شمار می رود، در ادامه گفت: حسنی مبارک "امام" و "سلطان" ما بود. دین مبین اسلام قیام علیه امام و سلطان بلاد اسلامی را جایز نمی داند مگر در دو حالت یکی "منع مردم از نماز خواندن" و دوم "ارتداد از دین اسلام". اما مبارک هیچ یک از این دو اقدام را مرتکب نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد