احتمال حمله قریبالوقوع اسرائیل به لبنان

منابع خبری لبنان روز چهارشنبه خبرهای ضد و نقیضی از احتمال حمله قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به لبنان منتشر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، روزنامه لبنانی الدیار به نقل از محافل سیاسی عربی نوشت: پیش بینی می شود تل آویو در چند ماه آینده جنگی را علیه لبنان شروع کند.

روزنامه الدیار به نقل از همین محافل نوشت: اسراییل مدعی شده که حزب الله اخیرا موفق شده موشک هایی را به لبنان منتقل کند و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز در سایه عدم اتخاذ تدابیر امنیتی در مصر قوت گرفته است و همه این عوامل با توجه به اجرای بزرگترین تمرین نظامی در تاریخ اسراییل، نشان دهنده علایم جنگی در آینده علیه لبنان است.

در مقابل این خبر، روزنامه لبنانی 'اللواء' امروز چهارشنبه به نقل از یک منابع آگاه این خبر را تلاش برای ترویج ترس با هدف جنگ روانی و ایجاد نگرانی در داخل لبنان دانست و نوشت: نشانه معتبری بر امکان شروع جنگ اسراییل علیه لبنان در آینده نزدیک وجود ندارد چراکه اسراییل در حال حاضر با توجه به بحران اقتصادی و تظاهرات روزانه علیه سیاست داخلی نخست وزیر این رژیم در وضعیت بدی قرار دارد.

رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی پنج مانور بزرگ در داخل فلسطین اشغالی و در مرز با لبنان برگزار کرده که پنجمین مانور آن بزرگترین مانور تاریخ این رژیم بود.

این رژیم بدون هیچ دلیل قانونی و منطقی و با بهانه های مختلف بارها به لبنان حمله کرده و باعث ویرانی این کشور و کشته شدن شهروندان لبنانی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد