توهین فاکس‌نیوز به مهدویت + عکس

شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز، وابسته به نومحافظه‌کاران آمریکا در برنامه‌ای نسبت به امام دوازدهم شیعیان توهین روا داشت و آن حضرت را ضدمسیح خواند.

به گزارش   شبکه ایران، شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز، از شبکه‌های خبری تندرو وابسته به نومحافظه‌کاران آمریکا که از اصلی‌ترین حامیان دولت بوش در تجاوز به افغانستان و عراق محسوب می‌شد، در برنامه‌ای که اجرای آن را "گلن بک"، از کارشناسان و مجریان جنجالی این شبکه برعهده داشت، به عقاید شیعیان توهین کرد.

بنابراین گزارش، گلن بک که حتی رسانه‌های آمریکایی نیز وی را "مجری وراج" نامیده‌اند، در سخنانی ضمن اهانت به ساحت مقدس امام عصر (عج)، با تلاش برای دامن زدن به موج اسلام‌ستیزی در میان مسیحیان، مدعی شد که قیام آن حضرت قیامی ضدمسیح است.

 

این مجری وراج در مقایسه‌ای توهین‌آمیز بین اعتقادات بر حق شیعه با برخی اساطیر آخرالزمانی مجعول دوران قرون وسطی، توهین‌های بسیاری را به حضرت حجت (ع) روا داشت.

وی همچنین توهین‌هایی را نیز متوجه رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همچنین جریان اخوان‌المسلمین مصر به خاطر اعتقاد به حضرت مهدی (عج) کرد.

این سخنان گلن بک در حالی از شبکه فاکس‌نیوز پخش می‌شود که بنابراعتقاد شیعیان و تمامی مسلمانان، تمامی پیامبران الهی در یک مسیر واحد و برای حاکمیت حق و عدات قیام کرده‌اند و هیچ پیغمبری با پیغمبر دیگر در دعوت خود اختلاف ماهوی ندارد، بنابراین مسلمانان حضرت مسیح (ع) را پیغمبر الهی و از پیامبران اولوالعزم می‌شمارند که نویدبخش بعثت نبی مکرم اسلام (ص) بوده است.

بر این اساس، ظهور حضرت مهدی به عنوان جانشین برحق پیامبر اسلام (ص) نیز در همان مسیری است که آن پیامبر بزرگ الهی و سایر انبیا قدم برداشتند و به واقع تحقق خواست تمامی انبیا از آدم (ع) تا خاتم (ص) است.

جار و جنجال‌های تبلیغاتی رسانه‌های غربی که برنامه گلن‌بک تنها نمونه‌ای از این موج اسلام‌ستیزانه است در حالی جریان دارد که در احادیث شیعه، حضرت مسیح بن مریم (ع) از جمله کسانی است که پس از عروج خود به ملکوت، بار دیگر در رکاب حضرت حجت (ع) رجعت خواهد کرد.  

  

توهین‌های شبکه‌های رسانه‌ای آمریکا به اسلام و مسلمانان در گذشته نیز سابقه داشته و موید سیاست‌های اسلام‌ستیزانه این شبکه‌های صهیونیستی است. رسانه‌های جریان غالب غرب، از هر فرصتی برای سیاه‌نمایی دین مبین اسلام در افکار عمومی غرب استفاده می‌کنند. این در شرایطی است که پیروان دین اسلام همچنان در غرب رشد می‌کنند و یقینا این‌گونه اهانت‌ها نیز بازتابی از نگرانی غرب نسبت به این رشد است.

نظرات 2 + ارسال نظر
م.مسافر جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://faslefasele.blogfa.com

161728394555151226051105...
آیا میدانی:
بام بهشت کجاست؟
با من همراه شو ...

دانیال جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.danyal.ir

آنها نمیدانند و نمی فهمند ، و اسم نادانسته های خود را تفکر و اندیشه میگذارند ... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد