روبوسی دختران وپسران در اختتامیه جشنواره

افکارنیوز: حضور برخی هنرمندان! مسئله دار و اجرای موسیقی از سوی آنها اتفاقی بود که حتی در دوران اصلاحات و وزارت بهاءالله مهاجرانی هم دیده نشده بود.

از وضعیت اسفبار ظاهری شرکت کنندگان که بگذریم برخی گروههای کُر که ظاهرا به جای اجرای زیبا زمان خود را صرف طراحی لباس و آرایش کرده بودند به شدت خود نمایی می کرد.
در این میان اما اتفاق جالب و خارق العاده ای بود که پس از معرفی یک گروه برگزیده رخ داد .

بنا بر این گزارش پس از اعلام مجری برنامه ، گروه مذکور که در یکی از عناوین موفق شده بود نظر هیئت داوران را جلب کند! در حالی که کلیه اعضای آن (دختر و پسر) در میانه سالن نشسته بودند از جا برخاسته و با خوشحالی زایدالوصفی همه با هم به روبوسی پرداخته و به سبک جشنواره های خارجی یکدیگر را در آغوش گرفتند!

این اتفاق در حالی رخ داد که چشمان حیرت زده حاضرین در تالار وحدت شاهد ماجرا بود .
هنوز مشخص نیست که اعضای این گروه چه نسبتی با یکدیگر داشتند که در ملاء عام اینگونه به خوشحالی پرداختند؟

این سوالی است که شاید مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ آنرا بدانند!!

نظرات 1 + ارسال نظر
hossein چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام.مشکل خیلی از ماها اینه که خیلی روی وزرا و سازمانها حساب باز کردیم از جمله ارشاد صدا سیما و اموزش پرورش و فکر این که شاید دشمن ما داخل این سازمانها و جزئی از این وزرا باشه را نمیکنیم.و به جای یاری خواستن از خدا منتظر یه بنده خدا هستیم(مثل داستان حضرت موسی)

سلام حسین جان
این که شما فرمودی فکر نفوذ دشمن رو در رسانه نمیکنیم باوری ست اشتباه زیرا در حال حاضر ما با یک جریان نفوذی در کشور طرف هستیم چه برسد در رسانه و به قول آیت الله مصباح یزدی:خطری که من هم اکنون در مورد امت اسلامی حس میکنم خطری شدیدتر از ان تا به حال امت اسلامی را تهدید نکرده است.
از این گفته بر می آید که ما سخت می دانیم که این جریان تا به کجا نفوذ کرده حتی در دولت خدمت گذار...
و در مطالب بعدی حتما به این موضوع می پردازیم.
اما درمورد اینکه فرمودید:به جای یاری خواستن از خداوند منتظر بنده خدا هستیم باید عرض کنم که اگر مادعایی می کنیم به واقع از محضر خداست که این تقاضا را داریم و امام زمان(عج) هم بی اذن خداوند هیچ امری را امر نمی نماید و این حرف شما نیز نشانه از سرشت با مسئولیت شماست که تنها اکتفا به دعا نمی کنید.

به امید ظهور آقا امام زمان(عج) که صد البته نزدیک است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد