دوست دختر های پاک!!!

 

به گزارش جام نیوز فارسی1 در ادامه تهاجم همه جانبه فارسی1 به مرزهای اخلاقی مردم ایران می کوشد اینگونه القا کند که دوست پسر داشتن و برقراری رابطه با جنس مخالف هیچ گونه ارتباطی با عفت و پاکی دختران ندارد. دختر می تواند بسیار پاک باشد و حال آنکه با پسرهایی که به آنها علاقمند است هرگونه! ارتباطی داشته باشد.

این درحالی است که مطابق آموزه های مردم ایران برقراری ارتباط بین دختر و پسر آن هم ارتباطات نامشروع، خلاف اخلاق و عفت می باشد.
به نظر می رسد فارسی1 با درک درست از شرایط موجود در ایران و با اطلاع از وجود این فرهنگ صحیح که برقراری هر گونه رابطه نا مشروع به منزله بی حیایی و بی عفتی است می کوشد با پخش سریال های متعدد ذائقه فرهنگی مردم را تغییر داده و آرام آرام فرهنگ بی تفاوتی و بی غیرتی جای فرهنگ اصیل اسلامی را بگیرد.
مرداک و افراد زیرمجموعه اش در این شبکه این بار چشمه اصلی را هدف قرار داده اند و پا را از مرز مسائل ساده و دم دستی فراتر گذاشته اند چرا که آنچه تا کنون بدان پرداخته می شد اباحه گری در زمینه آزادی روابط دختر و پسر بود اما امروز ریشه مخالفت مردم با این پدیده یعنی مقوله هایی چون حیا و عفت را هدف قرار داده و می کوشد مسئله برقراری روابط ناسالم را اصولاً از زیر مجموعه مسائلی چون بی حیایی و بی عفتی خارج نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد