اصرار به خیانت متقابل در خانواده

مطلب مهم وحرف اصلی بسیاری از سریالهای فارسی 1 القاء این نکته به زنان است که خیانت به شوهر، آن هم در دنیایی که بی وفایی از سر روی مردان آن می ریزد، کاری صحیح و صد البته حق طبیعی آنان است.

 

به گزارش جام نیوز در ادامه روند رو به رشد آموزش زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی در شبکه فارسی1، شاهد تبلور جلوه ای دیگر از این گونه بی حرمتی ها در قالب اصرار به خیانت متقابل در خانواده هستیم.
نکته مهم وحرف اصلی بسیاری از سریالهای فارسی1 القاء این نکته به زنان است که خیانت به شوهر، آن هم در دنیایی که بی وفایی از سر روی مردان آن می ریزد، کاری صحیح و صد البته حق طبیعی آنان است. به عنوان نمونه در قسمتی از سریال "همسان" که در روزهای اخیر از این شبکه پخش شد، زنی به اسم "ماریکسا" وقتی شوهر خود را با زن دیگری می بیند و گمان می کند که به او خیانت کرده است، برای انتقام سراغ مرد دیگری رفته و با او رابطه جنسی برقرار می کند.

فارسی1 در پی آن است تا مهمترین عامل استواری خانواده که به واقع مادر آن است، با جدا شدن از این کانون و دل سپردن به هوس های شیطانی، نه تنها کانون گرم خانواده خود را متلاشی نماید بلکه با برقراری ارتباط با مردی غیر از شوهرش، خانواده او را نیز تا سر حد فروپاشی پیش ببرد.
فائزه عظیم زاده اردبیلی استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام در این مورد می گوید: «برنامه های نا مناسب ماهواره به دنبال ترویج احساس آزادی مطلق و یا همان لیبرالیسم جنسی هستند. لیبرالیسم جنسی به دنبال ایجاد آزادی برای روابط جنسی مطلق بوده که هدف غرب، اشاعه این فرهنگ است و از دستاورد های اومانیسم محسوب می شود.»
در اینجا بد نیست یه برخی دلایل خیانت زنان اشاره نماییم:

- ماجراجویی و حسادت
- عدم ارضاء جنسی
- پول و وضعیت اقتصادی
- مورد غفلت واقع شدن
- دیدگاه اشتباه نسبت به زندگی و شریک جنسی

 

- تغییرات شدید شخصیتی و رفتاری شوهر
- ابراز علاقه بیشتر توسط دیگران
- خیانت شوهر
- فساد اخلاقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد