اوج ابتذال و بی بند و باری در اردوی دانشجویی

صراط نیوز خبر داد:اوج ابتذال و بی بندوباری در اردوی دانشجویی دانشگاه دزفول 

               x9.jpg

 

به گزارش صراط نیوز به نقل از سایت یا لثارات ، اردوی مختلط دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دزفول با عنوان گل گشت نوروزی با تدارک ویژه ای از سوی متولیان،برگزار شد. 

بی حجابی دختران دانشجو ، شوخی های زننده دانشجویان و اجرای زنده موسیقی مبتذل در فضای اختلاط ، بی بندو باری و... از جمله جلوه های ویژه این اردو بود. 

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که غفلت سنگین متولیان امر در برابر رشد روزافزون بی‌حجابی، بی‌عفتی و گسترش وحشتناک مفاسد اخلاقی و البته همراهی و تسهیل در مسیر گسترش آن در بسیاری از مواقع (مانند آنچه در تصایر مشاهده می‌کنید!) دست دشمن را برای طراحی براندازی نرم و خانه به خانه کاملا باز گذاشته است، تهاجمی که به تعبیر مولای متقیان هر ملتی را ذلیل خواهد کرد و تهاجمی که سرباز مهاجم و قربانیان و امکانات و تلفات آن همه و همه، درونی و خودی‌اند! در این عرصه سهم شما از مقابله با این تهاجم کشنده چیست؟! 

با دیدن این تصاویر که صرفا گوشه‌هایی محدود از فضای حاکم بر برخی اردوهای دانشجویی را نمایش می‌گذارد می‌توان به کنه مقاله نشریه انگلیسی دیلی‌گراف پی برد! 
آنجا که برای نابودی جمهوری اسلامی انفجار «بمب سکس» را برتر از هر روش سیاسی و نظامی معرفی کرده است! انفجاری خاموش و البته بسیار موثر که صورت‌بندی دیگری از جنگ نرم را به نمایش می‌گذارد، 

 

                                      تصاویر در ادامه مطلب


x9.jpg

x1.jpg

x10.jpg

x12.jpg

x17.jpg
x3.jpg

x15.jpg

x4.jpg

x19.jpg  


نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

اسکول اینا که عادین بعضی از شما مذهبیا واقعا مشکل دارین.

ناشناس چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

دیدی مشکل دارین اگه ادمای مشکل داری نبودین قسمت نظرات رو باز میزاشتی نه اینکه هر نظری بدن پاک کنی. ایران امسال شماها به گند کشیدن پیشرفت نمیکنه جای اینکه فکر پیشرفت کشور باشین چسبیدن به رابطه دخترو پسر

میچیرو شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

اینا که خوبن من بدترشم دیدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد