تمرین ارتش صهیونیستی برای جنگ با حزب الله+عکس

این روزها سالگرد جنگ 33 روزه لبنان است و رژیم صهیونیستی هم در این ایام دائما برای نبرد آینده ی خود با حزب الله لبنان رجز می خواند و برای دشمنانش شاخ و شانه می کشد و اخیرا مانور بزرگی را در همین راستا به اجرا درآورده است   
                   

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، تصویری که مشاهده می کنید ، گویاتر از آن است که احتیاج به توضیح داشته باشد. با این حال برای کامل شدن اطلاعات خوانندگان ذکر این نکته ضروری است که نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی ، شامل «ارتش صهیونیستی» («IDF» که عنوان اختصاری «نیروی دفاعی اسراییل» می باشد) و نیروی انتظامی(پلیس شهری) می باشد.

«IDF» که به زبان عبری «تزاحال» نامیده می شود ، مطابق با قوانین رژیم صهیونیستی ، «IDF» اما «تل آویو» ترجیح می دهد در مواجهه با فلسطینیان ، در هر سطحی از رویارویی ، ارتش را وارد عمل نماید.ارتشی که خود را پنجمین ارتش قدرتمند جهان و اولین ارتش خاورمیانه معرفی کرده و مسلح به سلاح هسته ای می باشد. ارتش صهیونیستی پس از شکست فضاحت بارش در جنگ 33 روزه ، با تبلیغات فراوان مدعی شد که یگان های جدیدی را در ارتش ایجاد کرده است که متناسب با توانمندی های چریک های حزب الله آموزش دیده اند. اما آن چه در جنگ 22 روزه غزه به وقوع پیوست نشان داد که یگان های مذکور احنمالا هنوز به طور کامل آموزش ندیده اند و باید به تمرینات خود ادامه بدهند!!
در این تصویر نیز شما 5 سرباز نیروی زمینی ارتش صهیونیستی را مشاهده می کنید که مشغول کشاکش با یک پیرزن فلسطینی هستند.
با توجه به این که این روزها سالگرد جنگ 33 روزه لبنان است و رژیم صهیونیستی هم در این ایام دائما برای نبرد آینده ی خود با حزب الله لبنان رجز می خواند و برای دشمنانش شاخ و شانه می کشد و اخیرا مانور بزرگی را در همین راستا به اجرا درآورده است ؛ شاید این عملیات محیر العقول نیز بخشی از یک تمرین نظامی برای آمادگی جنگ با چریک های مقاومت اسلامی لبنان باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد