شبکه من و تو شبکه شیطان پرستی

شبکه من وتو : ما اولین شبکه فارسی زبان هستیم که موسیقی شیطان پرستی پخش میکنیم.
                                                           

به گزارش جام نیوز; شبکه من وتو در تاریخ8آگوست(17مرداد) طی برنامه ای ادعا کرد اولین شبکه ایرانی که به موسیقی متال (موسیقی شیطان پرستی)اهمیت میدهد شبکه من وتو میباشد و به همین خاطر گزارشهای ویژه ای درباره این نوع موسیقی ها پخش خواهیم کرد.
مجری برنامه سپس با پخش گزارشی از گروه موسیقی متال ادامه داد: « موسیقی متال روی خود من به عنوان خواننده موسیقی متال تاثیر گذاشته است».
شبکه من وتو در راستای اهداف ضد ایرانی و همسو با خواسته های مقامات بریتانیا از ابتدای تاسیس سعی در از بین بردن فرهنگ ملی و ترویج فرهنگ غرب کرده است.
گروههای شیطان پرستی که یکی از کارهای تبلیغی آنها موسیقی های شیطان پرستی(راک,متال,هوی متال و...)میباشد سعی می کنند با پوشش مبتذل و غیر طبیعی و رفتارهای خشن تفکرات خود را به بینندگان تزریق کنند.
این در حالی است که اندیشمندان غربی نسبت به تاثیرات منفی این گروه ها بر جامعه خودشان بارها هشدار داده و خواستار ایجاد محدودیت برای آنها شده اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

لطفا این حقیقت را که شبکه من و تو (در حالی که برنامه هایی زیبا و زیرکانه ای دارد )شیطان پرستی و سستی ارکان خانواده را رواج می دهد برای مردم روشن کنید
با تشکر

رضا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

به راستی که تمام دنیا چه مفلوک و فاسد گشته اند! درود بر شمایی که چنین مردانه در راستای اهداف امام راحلمان قدم می گذارید.
لعنت به فراماسونر
مرگ مر آمریکا
به قول آقای جنتی : این آمریکایی های لعنتی خیال باطل می کنند.
درود بر تمام ارکان نظام مقدسمان.

محمد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

با عرض سلام
درست که این شبکه بسیار زیرکانه عمل میکند و کاملا مشخص است از جا واشخاصی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند ودرست است که برای جنگ نرم امده ولی ما چه کردیم؟ وچه باید بکنیم برای مقابله؟ ما که میدانیم دشمن از نقاط ضعف ما استفاده میکند؟ایا ما هم فقط باید وایستیم یا نه باید رقابت کنیم؟

رضا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

چه مطلب مسخره ای
روزی نیست که شبکه من و تو رو نبینم ضدیت با آخوند داره ولی با ایران هیچ ضدیتی نداره شما برو همون تی وی ریش رو ببین لیاقتت همونه مزدور

سهیل چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.atifreemasoninbandarabbas.mihanblog.com

خیلی ممنون واقعا دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد