امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است

فزرند امام موسی صدر با تاکید بر این که امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است، گفت: خانواده امام موسی صدر از پی‌گیری‌های خود دست برنمی‌دارد. 
                                     

به گزارش مشرق، حورا صدر ـ فرزند امام موسی صدر ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد اخبار منتشر شده به نقل از عبدالمنعم الهونی ـ نماینده‌ی شورای انتقالی لیبی در قاهره ـ درباره سرنوشت امام موسی صدر گفت: این بار اولی نیست که ما چنین اظهاراتی را می‌شنویم؛ به‌ویژه این‌که در یک ماه اخیر چند بار از زبان این فرد این چنین اظهاراتی تکرار شده است.

او با بیان این‌که می‌توان کلمه به کلمه اظهارات این فرد را با استدلال رد کرد، افزود: الهونی سه سال قبل از این‌که امام موسی صدر در سفرش با دو یار خود وارد لیبی شود به دلیل اختلافاتی که با قذافی داشت از لیبی فرار کرده بود. زمان سفر امام موسی صدر به لیبی وی اصلا در لیبی حضور نداشته است و اگر صحبتی می‌کند به نقل از دیگران است و هیچ‌کدام از این‌ها اطلاعات مستقیم او نیست.

صدر تاکید کرد: اوایل اتفاقات اخیر در لیبی وی چنین صحبت‌هایی را با روزنامه الحیات مطرح کرده و اطلاعاتی در مورد ماموریتی که به باجناقش داده شده بود ارایه کرد. فردای آن روز برادر باجناق وی با این روزنامه تماس می‌گیرد و تاکید می‌کند تمام ادعاهای الهونی دروغ است و آن‌ها را تکذیب می‌کند.

وی ادامه داد: بار دوم الهونی با مجله الشراع مصاحبه‌ای انجام داده بود که در آن‌جا به طرز جالبی خود به دروغگویی‌اش اعتراف کرده بود و گفته بود بنا به مصلحتی که داشتم می‌خواستم مساله‌ی باجناقم را مطرح کنم و آن را با مساله‌ی امام موسی صدر گره زدم.

دختر امام موسی صدر گفت: بار سومی است که این فرد ادعاهای خود را مطرح می‌کند. وقتی فردی دو بار دروغ می‌گوید آیا می‌توان اظهارات او را باور کرد. جای تعجب است که او این ادعا را تکرار می‌کند و از همه عجیب‌تر این‌که رسانه‌های ما و دیگران باز این ادعاها را نقل می‌کنند. آیا ما باز به دروغ این فردی که بارها دروغ گفته است تن می‌دهیم و آن را منتشر می‌کنیم. هیچ زمینه‌ای برای صحت در اظهارات او نیست.

وی افزود: این اظهارات به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. برخی اصرار دارند ما دست از پی‌گیری این مساله برداریم. مسوولان لیبی که سال‌هاست در این‌باره سکوت کرده‌اند و حرفی نزده‌اند در این پرونده مجرم هستند. با توجه به این‌که دادگاه لبنان احکامی برای نزدیکان قذافی صادر کرده، آن‌ها می‌خواهند خود را از این احکام مبرا کنند و دست و پا می‌زنند تا از آن نجات پیدا کنند.

فرزند امام موسی صدر گفت: ما از پی‌گیری‌های خود دست برنمی‌داریم. امام موسی صدر زنده و اسیر قذافی است و هرچه زودتر به امید خدا برمی‌گردد. اصرار آن‌ها بر ادعاهای خود نشان می‌دهد به دنبال هدفی هستند و ما نباید گول هدف آن‌ها را بخوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد