تبلیغ نماد شیطان از رسانه ملی

متاسفانه چند وقتی است که شاهد گسترش و اشاعه نماد های شیطانی و صهیونیستی در میهن عزیزمان هستیم، نوع و گستردگی این نمادها و افزایش ضریب نفوذ آنها همزمان با گسترش پدیده شیطان پرستی و عرفان های نو ظهور دیگر، خبر از فتنه ای بزرگ می دهد که موازین و چهار چوب دینی و اعتقادی ما را هدف گرفته است.

 

 

یکی از این نشانه ها حرف X  است که به طرق مختلفی در فیلم ها و انیمیشن ها، بوگیر ماشین ، برچسبهای رنگی X Power و  انواع عطر و ... در حال اشاعه است.

 

 

جالب است بدانید که X  از نمادهای اصلی شیطان پرستی در مصر باستان بوده است که شیطان پرستان آنرا نسل به نسل به ارث گذاشته اند و دستگاه شیطانی صهیونیزم تصمیم به استفاده آشکار از این نماد گرفته که این خود به معنای تجسم شیطان و آماده کردن جهان و جهانیان برای بردگی و بندگی اوست .

 

 

 

اما نکته تأسف آور عدم توجه به این موضوع فاحش از سوی مسئولین صدا وسیما و تبلیغ علنی این نماد در رسانه ملی با نام محصولات X TAK است. جالب اینکه شرکت آرپا نوش از نماد X برای تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زا استفاده نموده و این نوشیدنی بعنوان یک نوشیدنی خارق العاده که به شما قدرت فوق العاده ای نیز میدهد معرفی می شود.

 

 

نمادگرائی یکی از طرق تبلیغی در تمامی شریعت ها بوده و هست. کما اینکه دین مبین اسلام نیز جهت تبلیغ اسلام از نمادهای مختلفی استفاده می نماید که در اینجا مجال صحبت از آنها نیست. مسلما جریان فراماسونری نیز برای ترویج تفکرات شیطانی و عادی سازی علامات و اتفاقات آخرالزمانی و شیطانی خود نیاز به ترویج مستمر نمادهای شیطانی خویش دارد. و غفلت ما و مسئولین فرهنگی کشور زمینه مناسبی را برای ترویج تفکرات و عادات شیطانی ایشان فراهم نموده است.

 

 

در پایان از هموطنان عزیز تقاضامندیم طبق وظیفه دینی انسانی خود، در مقابل این حرکت سکوت نکرده و ضمن بایکوت محصولاتی اینچنین که مبلغ نمادهای شیطانی در جامعه هستند ضمن تماس با روابط عمومی سازمان صدا و سیما نسبت به تبلیغ این نماد شیطانی از رسانه اسلامی اعتراض نمایند.

ما مأمور به تکلیفیم نه نتیجه

 

باشد که جزء غافلان نبوده و این آیه از قرآن کریم شامل حال ما نگردد  (انشاء الله) :

وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ کَثِیرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا یفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْینٌ لَا یبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا یسْمَعُونَ بِهَا أُولَئِکَ کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولَئِکَ هُمُ الْغَافِلُونَ


و مسلماً بسیاری از جنّیان و آدمیان را برای دوزخ آفریده ایم [زیرا] آنان را دل هایی است که به وسیله آن [معارف الهی را] در نمی  یابند، و چشمانی است که توسط آن [حقایق و نشانه های حق را] نمی  بینند، و گوش هایی است که به وسیله آن [سخن خدا و پیامبران را] نمی  شنوند، آنان مانند چهارپایانند بلکه گمراه ترند؛ اینانند که بی خبر و غافل [ازمعارف و آیات خدای] اند. (سوره مبارکه اعراف - 179)

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

خیلی ساده لوحین واقعا . خدا شفات بده .

Detector پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ http://detector-of-mason.blogfa.com

با غرض سلام و خسته نباشید
برای تبادل لینک مزاحم مشیم
اگذ موافقید ما رو با نام Detector of M@$0N لینک کنید و به ما خبر بدید شما رو با چه نامی لینک کنیم
یا حق

مکس۳ یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://bia2olom.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من به خاطر جالب بودن مطلب اونو تو وبلاگ خودم قرار دادم.امیدورام که راضی باشید.
منبع ذکر شده است

سلام
اجرتون با حضرت صاحب الزمان(عج)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد