این فیلم را ببینید و صهیونیست ها را عصبانی کنید

این فیلم را ببینید و صهیونیست ها را عصبانی کنید
 

"فیلم سینمایی شکارچی شنبه"را ببینید و با آمار بالای فروش ، علاوه بر حمایت از پدید آورندگان این اثر ، صهیونیست ها را عصبانی کنید...

علیرضا سربخش(مدیر مسئول ماهنامه «سینمارسانه») در گفت و گو با فارس گفت:  به خاطر دارم که درست همزمان با نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر دو سال گذشته، سایت‌ها و شبکه‌های صهیونیستی در برابر این فیلم مواضع شدیدی اتخاذ کردند و این واکنش از حساسیت‌برانگیز بودن موضع فیلم خبر می‌دهد.

به گزارش فارس، فیلم «شکارچی شنبه» فیلمی ضدصهیونیستی است که دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از پشت سرگذاشتن مراحل مختلف در صف اکران، سرانجام 20 مهرماه سال جاری بر پرده سینما به نمایش درآمد.

یکی از نکات جالب در این فیلم از خود گذشتگی علی نصیریان برای پذیرش نقش اصلی این فیلم است.

گفتنی است پسر علی نصیریان ساکن آمریکا است و وی برای دیدن پسرش هر سال به این کشور سفر می‌کند.

زمانی که پرویز شیخ طادی نقش اصلی را به این بازیگر پیشنهاد می کند یادآور می شود که در صورت بازی در این فیلم امکان لغو ویزایش برای آمریکا وجود دارد که علی نصیریان با قبول این هزینه سنگین، بازی در این فیلم را ذخیره ای برای آخرت خود می داند.

پرویز شیخ طادی کارگردان این اثر درباره اعتراض نماینده کلیمی ها در مجلس شورای اسلامی می گوید: پاسخ من به دوستان منتقد و به ویژه نماینده اقلیت کلیمی این است که شما باید پیشقدم ساخت فیلم درباره ریشه‌های فکری صهیونیست‌ها می‌شدید تا خود را از آن‌ها مبرا کنید. از طرفی حوادث این فیلم در سرزمین‌های اشغالی اتفاق می‌افتد و مشخص است که در آنجا صهیونیست‌ها هستند نه یهودی‌ها

مشخصات فیلم؛

کار گردان : پرویز شیخ طادی / تهیه کننده : مجید اسماعیلی / نویسنده : پرویز شیخ طادی / سال تولید : ۱۳۸۸ / بازیگران : علی نصیریان - امیر یل ارجمند - دارین خمسه - آرسینه سوکیاسیان - مهدی فقیه - سیلول آندرانسیان / خلاصه داستان : پسری پس از دیدار با پدر بزرگ صهیونیست خود به شناخت جدیدی از هستی دست می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد